Aviseringar
Rensa alla

BEHÖVER RÅD!


Ämnesstartare

åjj..de måst vara tungt.. vågar du inte pga självförtoende eller va e de?:/ nä sex lyckades han inte övertala mei till, sade nej .. så sa han bara " nå de finns annat man kan göra" voi tack desamma du verkar åxå !:) haha, hoppas allt blir bättre med dina bekymmer!


   
SvaraCitera

ända sen man va 15 ha man gått å oroa sig för när man ska tappa sin oskuld.ja å en kompis va så oroliga över att vi va rädd för att tjejen skulle tycka vi hadde för liten.xå när ja fylde 24 då träffa ja en tjej på en fest.tjejer kanske inte oroa sig så mycke kring sex.men när de väl va dax så viste ja inte ens var den skulle in.de va ju då hon frågade om ja verkligen hadde legat med någon tidigare.så min oskuld tappa ja med ridställningen.från början va man ju inte så duktig på dessa ställningar som finns.men när man känner att man ej klara av å tillfredställa sin tjej är de jobbigt.innan man ens vågade fråga henne va hon kände om vårt sex liv va en jobbig tid. du kanske kan tänka dig in i hur hon kände när ja stälde denna fråga till henne ett antal gr under 3 års tid


   
SvaraCitera

annoyed:

Så vitt jag vet har svinighet ingenting med födelseland att göra. [confused]

Jag går gärna in i en djupare diskussion om du möjligen vill konkretisera och utveckla din åsikt.


   
SvaraCitera

JOSEFINDENISE:

ag har världens bästa självförtroende och självkänsla, tykcker jag, vad har dom med dethär att göra? o växa upp?

Nejnej det har du inte. Då hade du förstått att du är värd bättre än såhär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: nåjuu , true.

killethe1: oij..de måst va jobbit.. har egentligen aldri tänkt på att de e SÅ mycket enklare att va flicka..i dehär sammanhange


   
SvaraCitera

DE E SNUSKITT ALLTIHOPA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm


   
SvaraCitera

du och din syster borde visa varandra mer respekt. och du borde växa upp. och sluta träffa både han och hans bror.


   
SvaraCitera

JOSEFINDENISE:

jag har världens bästa självförtroende och självkänsla, tykcker jag, vad har dom med dethär att göra? o växa upp?

Om det var sant skulle du aldrig gått nära den killen. Vem som helst kan ju se att han är ett svin.

Han har mer eller mindre tvingat dig till sex två ggr trots att du egentligen inte vill, tycker du att det är ett tecken på att han respekterar dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

du och din syster borde visa varandra mer respekt. och du borde växa upp. och sluta träffa både han och hans bror.

varför skulle vi visa varann mer respekt? hon e trött på att han stalkkar henne o jag tykker om honom? hone bara glad för att slippa honom?

Frippe96:

tycker du att det är ett tecken på att han respekterar dig?

nja nää :/true!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sen fattar ja int va dehär har me att växa opp.


   
SvaraCitera

JOSEFINDENISE:

sen fattar ja int va dehär har me att växa opp.

Antar att folk menar att du borde förstå att han bara utnyttjar dig.


   
SvaraCitera

JOSEFINDENISE:

nu är det så att jag har gått och kärat ner mig i en 22årig pojke

[love]

Fult av honom att använda dig


   
SvaraCitera

va inte med muslimer? dom har fuckad kvinnosyn! vet ingen tjej om det eller?
Image


   
SvaraCitera

Detta lät bara tragiskt.
Om du nu vet att du är blåögd så har du ju faktiskt insett det oxå? Gör något åt saken istället för att skriva här. Säg hejdå och flörta vidare i hopp om att du hittar en redig kille. Man måste gå igenom den långa kön för att komma till slutet!


   
SvaraCitera