Aviseringar
Rensa alla

Behöver sluta med UM


Ämnesstartare

hur gör man?
Finns det någon som har klarat det?


   
Citera

tror man skaffar 1 liv (dvs tidskrävande intressen) å sen skiter man i d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:
hur gör man?
Finns det någon som har klarat det?

Nej, inte fullbordat. Bara för några dagar. Jag vet inte alls hur man gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför behöver du sluta med Um? Slutar du med um kmr du att få ett jättetråkigt liv. 


   
SvaraCitera

Har slutat i perioder, skulle kunna sluta idag. Har bara um som tidsfördriv. Men ett seriöst tips: börja ta um-fria dagar. Ha hemma-avgiftning liksom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
Varför behöver du sluta med Um? Slutar du med um kmr du att få ett jättetråkigt liv. 

vill att något ska bli annorlunda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade ett uppehåll på 2 veckor en gång under 2009, fast då var jag inte ens fäst vid denna sidan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förändring och utveckling är bra, men jag är övertygad om att man gör det för enkelt för sig genom att bara ta bort en del av ens liv och sen hoppas att den på något vis kommer fyllas igen. en bättre inställning är att kontinuerligt lägga till grejer, och sen efter hand ta bort grejer som inte får plats eller är direkt dåliga, om så behövs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har själv försökt att överge um i hopp om att få ett liv utanför, men nä. Det går inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror jag håller på att få ett liv utanför um


   
SvaraCitera

Det verkade ju fungera för Variabel och typ, Troff. Så det går nog. Men kommer inte på så många fler som lyckats.. inte just nu iaf. 


   
SvaraCitera
Lounge

Leijonsparf:
förändring och utveckling är bra, men jag är övertygad om att man gör det för enkelt för sig genom att bara ta bort en del av ens liv och sen hoppas att den på något vis kommer fyllas igen. en bättre inställning är att kontinuerligt lägga till grejer, och sen efter hand ta bort grejer som inte får plats eller är direkt dåliga, om så behövs.

du är klok du!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:
Det verkade ju fungera för Variabel och typ, Troff. Så det går nog. Men kommer inte på så många fler som lyckats.. inte just nu iaf. 

Uppenbar försvann bara sådär plus en hel del andra jag inte orkar räkna ypp


   
SvaraCitera

passe: Uppenbar försvann bara sådär plus en hel del andra jag inte orkar räkna ypp

Uppenbar drog i samband med att jag blev aktiv så ja. Har givetvis inte koll på folk som stack innan jag reggade. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Uppenbar drog i samband med att jag blev aktiv så ja. Har givetvis inte koll på folk som stack innan jag reggade. 

Vet inte när du reggadeSöt


   
SvaraCitera