Aviseringar
Rensa alla

behöver svar snabbt, titta hit!


Ämnesstartare

hallo. nu äre såhär att jag går i samma klass som världens gulligaste kille och jag tror jag typ gillar han som nåt annat än kompis nu, eller är påväg att börja göra. Men hur vet jag att han gillar mig? Lixom han ler mot mig, ger mig fina blickar och typ sätter sig brevid mig på lektioner och om hans kompis sätter sig brevid mig så typ bråkar dom om vem som ska få sitta där. Och typ skrattar mycket i närheten av mig, sen så blir han alltid liite röd och fixar håret lite också då jag pratar med han. Då andra säger att han gillar mig svarar han inte utan blir lite generad och tittar ner eller så. Men vad tror ni? 🙂
Behöver svar, hur ska jag visa att jag gillar han också? Eller typ ska jag ta första steget eller han? Vad tror ni? 😀


   
Citera

du e villlig o billig kör hårt ba ge dej in i leken!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lishaa:

du e villlig o billig kör hårt ba ge dej in i leken!!

haha men de här är inge engångs strul eller nåt utan vi går i samma klass och såå.


   
SvaraCitera

villigobillig:

haha men de här är inge engångs strul eller nåt utan vi går i samma klass och såå.

ja men man msåte chansa i livet han gillar dej nog! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lishaa:

ja men man msåte chansa i livet han gillar dej nog! 😀

haha ja antar att jag får väl dra en chansning då 🙂


   
SvaraCitera

villigobillig:

haha ja antar att jag får väl dra en chansning då 🙂

do it tveka ej!


   
SvaraCitera

Vet ej varför men läste "ge dig in i leken" som "ta in den i baken". Måste sova.


   
SvaraCitera

saturn:

Vet ej varför men läste "ge dig in i leken" som "ta in den i baken". Måste sova.

hahaha[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

saturn:

Vet ej varför men läste "ge dig in i leken" som "ta in den i baken".

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seriöst? 🙂


   
SvaraCitera

Homofjollius spretar på håret så honan flaxar vilt med sina lemmar. Han utger en röd nyans för att locka honan med blyghet. Honan är kåt och villig och lätt att få på fall men hannen tar det försiktigt.

Försiktigt, försiktigt kommer han emot henne, lägger i lite mer vax i håret och biter sedan tag i hennes nacke för att köra in sitt kön i hennes vagina.


   
SvaraCitera

allt utan blöja...


   
SvaraCitera

saturn:

ta in den i baken

villigobillig:

seriöst? 🙂

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Ja.

haha men haha om du inte förstod de så menade jag inte med det.och tack alla för svaren.. jävligt "mogna"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

go for it! [cheers]


   
SvaraCitera