Aviseringar
Rensa alla

behöver tips..


Ämnesstartare

detta är ju en väldigt vanlig tråd, jag vet... men jag behöver verkligen lite råd.

Jag blev ihop med en kille i april, det var bara en månad efter att det tog slut med mitt ex. (vet, det va kanske inte så smart.. men man lär sig av sina misstag)
allt kändes bra med den nya killen, och har gjort det tills nu. nu känns det verkligen bara fel! det gick nog för fort i början. han är verkligen en helt genomsnäll kille, som vill allt och alla väl.. är ganska "känslig" om ni fattar vad jag menar..

men hur fan ska jag kunna säga att det känns fel? jag vill inte göra honom ledsen ju. men jag behöver nog va själv ett tag...


   
Citera
Ämnesstartare

tussilago:

men hur fan ska jag kunna säga att det känns fel? jag vill inte göra honom ledsen ju. men jag behöver nog va själv ett tag...

säg sanningen, säger du ngt annat kommer du bara såra mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAlmadeh:

säg sanningen, säger du ngt annat kommer du bara såra mer

sanningen är en självklarhet... men det är svårt och säga något som gör nån ledsen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tussilago:

sanningen är en självklarhet... men det är svårt och säga något som gör nån ledsen...

ja såklart ^^ vad förväntar du dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tussilago:

sanningen är en självklarhet... men det är svårt och säga något som gör nån ledsen...

du kommer ju såra honom mer om du väntar med det. Det är ett nödvändigt ont både för honom och dig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iPod_:

Det är ett nödvändigt ont

det var ett bra sätt å beskriva det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera