Aviseringar
Rensa alla

BEHÖVER TIPS FORT!


Ämnesstartare

Hej!

Börjar med detta:
Tjejen har velat haft mig i ett år innan vi blev tillsammans. Hon har alltid kommit till mig när hon haft det svårt hemma osv. Hon tycker jag är snygg, klär mig modernt och är där för henne och är hur snäll som helst, vilket faktiskt är sant. Vi började att ses "mer som vänner" för två månader sen, och allt sen dess har varit helt underbart. Hennes föräldrar älskar mig och hon likaså, sov över där kanske 4 gånger i veckan och vi hade bra sex.

Min tjej gjorde slut i fredags den 10:e februari pga inga känslor kvar för mig. vi har haft det underbart tillsammans och finns inga tvivel nu att hon hittat någon ny (är mycket bra vän med hennes vänner som håller koll på det åt mig faktiskt). Hon har även sagt att hon vill ha mer tid med studier och kompisar, vilket jag har sagt att hon får med tydligen så räckte inte det utan att det blev slut ändå.

Nu till min fråga. Jag vill ha tillbaka henne, och skulle hennes känslor stiga upp något om jag nu sa till henne idag (alla hjärtans dag) att jag saknar henne? Eller bara fortsätta med den strategin att inte skriva till henne alls och se om hon saknar mig.

Kan även tillägga att det visar några saker att hon har kontakt med mig så att säga, som att till exempel att min favorit tröja som jag gav till henne är kvar hos henne, hon använder även min spotify och mysbilderna på oss på facebook ligger fortfarande kvar så alla kan se. Vi är inte osams.

hon är 16 och jag 18.


   
Citera

Jag har funnit att den bästa strategin är att inte skriva forumtrådar om sina problem. Det är så man skapar hat i världen!


   
SvaraCitera