Aviseringar
Rensa alla

Behöver tips om att stalka


Ämnesstartare

Hur får jag reda på mer information om någon om jag har hans mobil nummer namn och adress ?


   
Citera
Ämnesstartare

Eller rent allmänna idér på hur jag ska förstöra någons liv med den informationen, eller göra det jävligt jobbigt för dom att leva helt enkelt


   
SvaraCitera

Vad har personen gjort dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knullat min nu föredetta flickvänn


   
SvaraCitera

Speltidning:

Knullat min nu föredetta flickvänn

Är det inte då ditt ex som vart en idiot? Killen ville ju bara doppa vafan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Normalt sätt skulle jag vara mer sur på henne, men han är en jävla stöddig skit som hotar mig och jag tar inte sånt


   
SvaraCitera

väx upp


   
SvaraCitera

Speltidning:

Knullat min nu föredetta flickvänn

Är han väl inte ensam om[wink]


   
SvaraCitera

Speltidning:

Knullat min nu föredetta flickvänn

Som att det är någon nyhet att fler än du doppat henne ?? [rolleyes][bigsmile]


   
SvaraCitera

Fjant.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Knullat min nu föredetta flickvänn

Spela att du inte bryr dig - det stör nog mer.
Eller bry dig inte helt enkelt. Det är större.


   
SvaraCitera

Informationsdelen är lätt, men den andra delen är bara korkad och tidsödande för dig.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Hur får jag reda på mer information om någon om jag har hans mobil nummer namn och adress ?

Du kan väl inte direkt få reda på mer information om honom om du redan vet hans Namn,Adress och telefon nummer.

Om han bor i närheten av var du bor så kan du väl gå dit på natten och krossa lite rutor.


   
SvaraCitera

Tönt.


   
SvaraCitera

William94:

Du kan väl inte direkt få reda på mer information om honom om du redan vet hans Namn,Adress och telefon nummer.

Personnummer? Familj? Nära vänner? Betyg från grundskolan? Finns mängder av ytterligare information?

Fast ja, krossa någonting (inte nödvändigtvis hans egendom, knäskålar funkar också) känns mer praktiskt. Inte något jag rekommenderar, men ändå.


   
SvaraCitera