Aviseringar
Rensa alla

behöver vara ensam mera men får aldrig vara ifred


Ämnesstartare

Jag behöver mer helt egen ensam tid. Att ingen är hemma alltså. Hatar att vara runt mänskor och vill vara ensam. Mamma är hemma dygnet runt så henne slipper jag aldrig och hennes man + son är väl hemma runt 17 så får inte så mycket ensam tid. Hur ska jag få mer tid att vara helt ensam på? Drömmen vore ju att få flytta härifrån men är lite ung för det så aaa. HATAR verkligen ut av hela mitt hjärta att vara runt mänskor som jag ogillar.   


   
Citera
sluk
 sluk

Lås in dig på ditt rum.. Det brukar jag göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner precis likadant och har gjort sedan jag var i din ålder.. Jag brukar lindra smärtan genom att vistas mycket ute i naturen. Och på andra avskilda platser, men tycker om att se annat liv ändå så brukar föredra typ utsiktsplatser, där en kan skåda en hel stad på avstånd typ. Blir mycket djupt tänkande under tiden jag sitter där. Parker fungerar ju också där mycket människor går igenom hela tiden, då känns det inte lika ensamt. 

När jag är på extra kasst humör så medtar jag alkohol, men det är inget jag rekommenderar andra att göra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gå inte hem


   
SvaraCitera

Gå ut i naturen skulle jag rekommendera, gillar iaf själv att göra det + att man har tid att samla sina tankar där.


   
SvaraCitera
Smilen

Sig att du är upptagen jämt.


   
SvaraCitera