Aviseringar
Rensa alla

Behöver verkligen allas hjälp! Eller bara seriösa.


Ämnesstartare

Hej!

Alltså jag och min pojkvän har träffats en gång när vi har varit tillsammans (Patetiskt jag vet) och han skulle kommit hit för tre veckor sen, dagen innan sa han att han inte kunde. Vi hade planerat i typ två månader.
En vecka senare sa han att han skulle komma hit igen, samma sak som första gången. Han kom inte.
Sen hände samma sak i helgen. Jag var då säker på att det inte skulle funka och tänkte göra slut, och han visste det att om jag ringde så skulle jag göra slut.
Ringde upp men han svarade inte, bad honom ringa mig säkert 10 gånger. Tillslut ringde jag honom men då hade han stängt av mobilen för att jag inte skulle ringa honom..
Jag fick då känslan av att han inte ville vara tillsammans med mig. Så jag försökte se mig som dumpad, trots att det var jag som hade tänkt att uttala orden.
Mina vänner sa att jag va för bra för honom och massor, han hade ju trots att dissat mig 3 gånger trots att han säger att han älskar mig..
Men nu har jag fått reda på att han verkar må dåligt över detta, alltså att vi inte är tillsammans, och verkar vilja bli tillsammans igen.
Jag saknar honom något otroligt, men han dissade mig trots allt 3 gånger, när han lovade att komma hit.
Så, hur tkr ni jag ska göra? ;/


   
Citera
Ämnesstartare

han är fan ingen man värd att slösa tid på om han inte ens kan ta ett sånt samtal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

han är fan ingen man värd att slösa tid på om han inte ens kan ta ett sånt samtal.

Jag vet... Men ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såna där killar är bara omogna och fega, han vet inte vad ordet älska betyder... screw him


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan det ens kallas ett förhållande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skit i honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ganjafarmer:

såna där killar är bara omogna och fega, han vet inte vad ordet älska betyder...

Jag vet, vi älskar inte varandra.

Klorofyl:

Kan det ens kallas ett förhållande?

Ingen aning x)

Hempo:

Skit i honom.

ganjafarmer:

screw him

Men han är ändå så otroligt snäll och euhm, ja. Verkligen underbar när han inte inte kommer hit. Eh om ni fattar.
Eller han va det innan vi blev tillsammans iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni har träffats en gång - och han "älskar" dig? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Ni har träffats en gång - och han "älskar" dig?

En gång under tiden vi har varit tillsammans, några gånger innan vi blev det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget, gör inget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skit i honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bli tillsammans med honom igen. Om er allmänna relation känns bättre så är ju allt väl, om inte så borde du vara helt säker på att det faktiskt inte är en god idé att fortsättta den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vinter Noll Två:

Jag saknar honom något otroligt

Verkligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Inget, gör inget.

Inte vara tillsammans med honom menar du?

I love Lucy:

Skit i honom.

Okej ;/

Bluff:

Verkligen?

Ja.

mediakatt:

Bli tillsammans med honom igen. Om er allmänna relation känns bättre så är ju allt väl, om inte så borde du vara helt säker på att det faktiskt inte är en god idé att fortsättta den.

Förlåt, men vad menar du? ;$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vinter Noll Två:

Inte vara tillsammans med honom menar du?

Ja, om han gör dig ledsen. Det är inte så bra att umgås med såna människor [sad]


   
SvaraCitera