Forumet - behöver verkligen hjälp!

behöver verkligen hjälp!

204 0 21
elinsimonsson:

ja men vad är det för skillnad på att stretcha/tänja då?? :O vilket gör man före-och vilket gör man efter ?

det ena gör man före för att bli flexibel, det andra gör man efter för att dra ut musklerna så att de inte är korta när de växer.

Har du testat att googla på diverse träningssidor eller?

Spana också in:

elinsimonsson:

vad finns det för tänjövningar samt stretcövningar ?

Ligg med röven mot en vägg benen rakt upp sen isär med dem (håll dem spikrakt) och isär så gott det går, tio minuter ska det ta, gör du det varje dag i ett halvår ska man tydligen kunna gå ner i split också[smile]
zIGGE:

"så ligg ner med röven mot en vägg och benen rakt upp sen isär med dem" är jävla onödigt oavsett muskelgrupp du styrketränat.

det var inte stretching, det var en

elinsimonsson:

tänjövning

så du kan sluta sticka upp hela tiden oj jag glömde du har väl komplex som inte vet några gränser
The Saviour:

så du kan sluta sticka upp hela tiden oj jag glömde du har väl komplex som inte vet några gränser

Orrelevant skit du skriver eftersom det är fortfarande en övning du gör på muskler du kommer träna med, och att du inte gillar min kommentar gör det inte mindre jävla onödigt oavsett muskelgrupp du kommer styrketräna.

The Saviour:

haha ja, verkligen! Har komplex över att jag har den kroppen du vill få men inte riktigt når fram till [crazy]
The Saviour:

kanske väger 100 kg också, pure muscle, det var inte min form på bilden, den var din, alla vet

återigen - vad får dig att tro att jag är tjock? Det är en önskan du har, för du står inte ut med tanken att jag har den kroppen du önskar men inte riktigt når fram till, alla vet

sen så förlorar man inte magiskt sitt "sexpack" efter en utekväll som du skriver om hela tiden. det är du som önskar att du hade ett, som jag har, och lever i din egna värld och hittar på en anledning till varför du inte har ett "just nu"
zIGGE:

återigen - vad får dig att tro att jag är tjock? Det är en önskan du har, för du står inte ut med tanken att jag har den kroppen du önskar men inte riktigt når fram till, alla vet

okej du verkar iallafall onekligen bitter, du kan vara bäst i din egna lilla värld, och även om du vore bäst på nåt så vad hjälper det när man bara är tjurig och ensam som du?
The Saviour:

okej du verkar iallafall onekligen bitter, du kan vara bäst i din egna lilla värld, och även om du vore bäst på nåt så vad hjälper det när man bara är tjurig och ensam som du?

är varken ensam eller tjurig eller bitter, det är tre adjektiv som skiljer oss åt och som du kan behålla till att förklara ditt egna liv, för du har väll ett att leva även om det inte är ett värt liv? Du kommer ingenvart med att hoppas i förtvivlan att mitt liv är dåligt, heller [smile]