Aviseringar
Rensa alla

behöver verkligen hjälp!


zIGGE:

varför skulle jag vara tjock? Haha, vilken tönt du är som pratar ner din egen vikt

kanske väger 100 kg också, pure muscle, det var inte min form på bilden, den var din, alla vet


   
SvaraCitera
zIGGE

The Saviour:

kanske väger 100 kg också, pure muscle, det var inte min form på bilden, den var din, alla vet

återigen - vad får dig att tro att jag är tjock? Det är en önskan du har, för du står inte ut med tanken att jag har den kroppen du önskar men inte riktigt når fram till, alla vet

sen så förlorar man inte magiskt sitt "sexpack" efter en utekväll som du skriver om hela tiden. det är du som önskar att du hade ett, som jag har, och lever i din egna värld och hittar på en anledning till varför du inte har ett "just nu"


   
SvaraCitera

zIGGE:

återigen - vad får dig att tro att jag är tjock? Det är en önskan du har, för du står inte ut med tanken att jag har den kroppen du önskar men inte riktigt når fram till, alla vet

okej du verkar iallafall onekligen bitter, du kan vara bäst i din egna lilla värld, och även om du vore bäst på nåt så vad hjälper det när man bara är tjurig och ensam som du?


   
SvaraCitera
zIGGE

The Saviour:

okej du verkar iallafall onekligen bitter, du kan vara bäst i din egna lilla värld, och även om du vore bäst på nåt så vad hjälper det när man bara är tjurig och ensam som du?

är varken ensam eller tjurig eller bitter, det är tre adjektiv som skiljer oss åt och som du kan behålla till att förklara ditt egna liv, för du har väll ett att leva även om det inte är ett värt liv? Du kommer ingenvart med att hoppas i förtvivlan att mitt liv är dåligt, heller [smile]


   
SvaraCitera

zIGGE:

Du kommer ingenvart med att hoppas i förtvivlan att mitt liv är dåligt, heller [smile]

om du inte ens är bitter är det bara ett tecken på att du inte har nåt liv överhuvudtaget, det gör dig ännu mer sorglig

trodde faktiskt det var omöjligt för en sån som du men icke!


   
SvaraCitera
zIGGE

The Saviour:

det gör dig ännu mer sorglig

är ute varje helg för att ragga sex men får aldrig något och den enda som lät mig knulla det senaste halvåret var en 40årig kvinna som bara var duglig pågrund av alkoholen

oh wait, that was you


   
SvaraCitera

zIGGE:

oh wait, that was you

med andra ord har jag en ANLEDNING att vara bitter! jag är ett konspirationsoffer och vad den där 40-taggaren beträffade så fick jag väldigt mycket respekt från mina vänner, enda som kändes trashigt var just att jag inte kände nåt för henne och visste mer eller mindre att jag aldrig skulle se henne igen

och det enda som stämmer in på dig är väl

zIGGE:

får aldrig något


   
SvaraCitera