Aviseringar
Rensa alla

Behov av nya vänner..


Ämnesstartare

glöm inte å spela in det och skicka till mig.-[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fallingapart:

Någon som e med om samma sak?

Jag har inte riktigt varit med om samma sak. Jag har alltid haft svårt för att ta kontakt med andra och skaffa vänner. Jag känner av en sorts depression nu. Den har antagligen flera orsaker. Bland annat för att jag har flyttat, jag känner knappt någon och umgås än mindre med folk, studierna har blivit irrelevanta och jag känner att jag knappt orkar med allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Gärna det. [blush] Vad ska vi göra först?

Kasta sten!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Kasta sten!

YÄY, MIN FAVORIT! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malachi:

Jag har alltid haft svårt för att ta kontakt med andra och skaffa vänner. Jag känner av en sorts depression nu. Den har antagligen flera orsaker. Bland annat för att jag har flyttat, jag känner knappt någon och umgås än mindre med folk, studierna har blivit irrelevanta och jag känner att jag knappt

Jag förstår dig. Jag har ialf min familj och jag bor i en stad som jag känner till. Tvärtemot från dig har jag alltid haft vänner förr. Det är under de 3 sista åren som det har hänt en del saker som gjort att jag mist dom alla. Det värsta e att nu har man ingen ork att ta kontakt med andra och än mindre va social. Då tar ju folk istället avstånd, vilket har hänt mig. Jag började jobba i höstas (gick i gymnasiet tidigare) och från början verkade det som att det skulle bli bra men sen skedde saker och jag gick djupare in i min depression, folk som pratat med mig tidigare sluta prata med mig. Jag blev sjukskriven idag och 3 veckor framåt. Jag bor hemma så därför e jag inte beroende av att ha ett jobb. Men det känns skittrist att behöva vara med om detta när man e så ung. Jag som brukade älska att umgås med andra människor och gå ut och festa. Vill bara må bra igen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fallingapart:

Vill bara må bra igen..

Det blir nog bättre så småningom. Solen går alltid upp igen, även om natten kan tyckas lång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malachi:

Det blir nog bättre så småningom. Solen går alltid upp igen, även om natten kan tyckas lång.

Vägen dit är bara så jävla lång känns det som.. Mitt mål är att skaffa nya bra vänner, göra slut med min nuvarandre pojkvän och att ha ork till att jobba.. Det är stora saker.. Undrar om man någonsin klarar det. E rädd att det ska sluta med att jag om 10år fortf sitter med min nuvarande pojkvän, utan vänner och är oycklig som fan. Risken finns om det inte vänder snart.............


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fallingapart:

Risken finns om det inte vänder snart.............

Du får försöka hoppas på det bättre. Jag gör det varje dag. Denna ålder innebär stora förändringar för människor. Det är en kaotisk tid. Det löser sig förhoppningsvis till det bättre. Tålamod och kraft att fortsätta är det som behövs, men jag vet att detta ofta är det första som lämnar människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malachi:

Du får försöka hoppas på det bättre. Jag gör det varje dag. Denna ålder innebär stora förändringar för människor. Det är en kaotisk tid. Det löser sig förhoppningsvis till det bättre. Tålamod och kraft att fortsätta är det som behövs, men jag vet att detta ofta är det första som lämnar människor.

Vad skönt för dig att du kan va så positiv. Jag kan inte tänka i dom banorna än. Fick höra hela sommaren hur mkt bättre jag skulle få det när jag började på mitt nya jobb men nej så blev det inte. E bara så trött på att ha tålamod och att gå runt och hoppas att det händer snart. Jag är ju snart 20, sen måste man börja va seriös. Man måste ju förändra något hos sig själv om det ska bli bättre någon gång el hur? annars står man ju bara kvar här hela tiden..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fallingapart:

Jag är ju snart 20, sen måste man börja va seriös.

För mig är det tvärtom. Jag har tagit studierna och allt på alltför stort allvar och släpper taget nu. Det känns som att det är nu jag verkligen börjar leva mitt liv. Det går långsamt förvisso, men jag kan se ljuset.

Fallingapart:

Man måste ju förändra något hos sig själv om det ska bli bättre någon gång el hur? annars står man ju bara kvar här hela tiden..

Det är nog snarare ens inställning som behöver förändras. Tänker du att du klarar detta, då gör du det antagligen. Om du däremot tänker att det inte ens är värt att försöka kommer du aldrig lyckas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fallingapart:

Hej!

Hej ofta du heter fallingapart [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

Hej ofta du heter fallingapart

Kul att du heter notfallingapart, var mitt redan upptaget el? 😉 haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fallingapart:

Kul att du heter notfallingapart, var mitt redan upptaget el? 😉 haha

Haha nej alltså jag registrerade före dig [crazy]


   
SvaraCitera

Fallingapart:

Hej!

IWANNABE FRIENDS [blush]


   
SvaraCitera

notfallingapart:

Hej ofta du heter fallingapart [surprised]

<3 din mustach


   
SvaraCitera