Aviseringar
Rensa alla

Bekännelse


Ämnesstartare

Åtta:

Är det den om att Youmeet automagiskt äger ens själ om man skriver något i forumet?

Ja.


   
SvaraCitera
Åtta

Stringburka:

Ja.

Kan försöka, om jag skulle lyckas få tag på Danling någon gång. Såg att han loggade in och skrev en brutalt lång post om katter, så jag antar att han är tillbaka från semestern nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Nyfiken.

De får fullständiga rättigheter till allt du skriver och publicerar. Lägger jag ut en hemproducerad film här för kritik, så har de rätt att göra vad de vill med filmen. Publicerar jag ett gäng dikter kan de trycka upp en diktsamling med mina dikter osv.
Nu är jag för fri kopiering, men jag är inte för att youmeet som enskilt företag ska smyga in sådana regler på ett så enkelriktat vis (vi får ju inte kopiera något de publicerar), och när man påtalar det för dem säger de att "vi ska titta på det, vi håller på att göra om reglerna så det löser sig ska du se" och sen händer inte ett piss.

Har faktiskt seriöst övervägt att hoppa av moddandet på grund av den regeln (och en del andra grejer, men framförallt den regeln) men kom fram till att det inte är värt det. Låter istället bli att lägga ut något av värde på sidan.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Kan försöka, om jag skulle lyckas få tag på Danling någon gång. Såg att han loggade in och skrev en brutalt lång post om katter, så jag antar att han är tillbaka från semestern nu.

Vore najs. Vet att det är fler än jag som stört sig på den när de sett den, och tror det finns två eller tre trådar om regeln.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilka regler? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

De får fullständiga rättigheter till allt du skriver och publicerar.

Ah. Men jag förstår inte varför de skulle göra något sådant ens, så länge de inte gör reklam för hemsidan.[shake]


   
SvaraCitera
Åtta

Alcea rosea:

vilka regler?

De som du accepterade när du blev medlem. [party]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Harpyja:

så länge de inte gör reklam för hemsidan

Det gör de. T.ex använde de Issen och... Uh, hon skribenten... Alexandra-någontings avatarer i en reklamfilm som de använder för att sälja UM (informationssystemet UM alltså. Inte webbplatsen).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alcea rosea:

vilka regler? [cute]

De som säger att om du lägger in msn, bröst/kuk-bilder eller adress, så har alla rätt att knulla dig[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

De som säger att om du lägger in msn, bröst/kuk-bilder eller adress, så har alla rätt att knulla dig

betyder det att jag blir bannad nu? [sad]

aja jag ska bara se om jag kan göra lite reklam innan jag försvinner...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Ah. Men jag förstår inte varför de skulle göra något sådant ens, så länge de inte gör reklam för hemsidan.[shake]

Kombinera den regeln med nummer sexton så får vi riktigt roligt.


   
SvaraCitera
Åtta

Alcea rosea:

aja jag ska bara se om jag kan göra lite reklam innan jag försvinner...

Du har ju redan försvunnit en gång. Varför igen? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lulz. Ofta man läser reglerna.

Btw, historia?!

You mods suck.


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Forum PLUS/Historia


   
SvaraCitera
Åtta

passaro:

Btw, historia?!

Fniss. Jag tittade inte ens i vilket forum den låg. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det tillhör ju historien eftersom man redan är reggad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Du har ju redan försvunnit en gång. Varför igen?

Hihi [cute]
jag måste bara samma forumet med lite olika trådar om SD först.. [blush]


   
SvaraCitera