Aviseringar
Rensa alla

Bensinen kostar drygt 4 - 5 kr/L i USA


Ämnesstartare

Bensinen kostar igenomsnitt $2.50/gallon (3.78L), vilket blir 4.77 kr/litern... anda sa klagar folk har att bensinen e dyrt [shake]

Vad kostar det hemma hos er i Sverige?


   
Citera
Ämnesetiketter

Den ligger på fem öre här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mow Skwoz:

Den ligger på fem öre här.

Per 5 ml


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

här ligger bensinpriset på 13.46 kr/l


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

13.46 och när MP får inflytande lär den höjas till närmare 20spänn... 5kr skulle vara rena paradiset för oss svenskar.


   
SvaraCitera

Tycker att det borde vara mycket dyrare här. Typ 100kr/L så att folk slutar att vara så jävla feta. (Som de är i exempelvis USA...)


   
SvaraCitera

billig bensin är ingen mänsklig rättighet:-F


   
SvaraCitera
Åtta

Geigerzähler:

Typ 100kr/L så att folk slutar att vara så jävla feta. (Som de är i exempelvis USA...)

Det vore ju dock lite tråkigt för de som faktiskt måste använda någon typ av motordrivet fordon. [cute]


   
SvaraCitera

får man ta och åka till usa för att tanka bilen då om det är så billigt[smile]


   
SvaraCitera

14, något. minns inte rikigt. Blundade för jag orkade inte riktigt se pengarna försvinna.


   
SvaraCitera

Åtta:

Det vore ju dock lite tråkigt för de som faktiskt måste använda någon typ av motordrivet fordon. [cute]

De får väl se till att ha råd att betala i nödfall då. [zzz]


   
SvaraCitera
Åtta

Geigerzähler:

De får väl se till att ha råd att betala i nödfall då.

Roligt för dem att se halva sin lön försvinna på att ta sig till närmaste affär (som min far, t.ex.) [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

13-14 kr litern.... wow!

Nar jag berattar for folk att bensin priset e 70% dyrare i Sverige blir folk chockade.


   
SvaraCitera

New York City:

Nar jag berattar for folk att bensin priset e 70% dyrare i Sverige blir folk chockade.

70% ? Hur räknar du?


   
SvaraCitera

New York City:

Nar jag berattar for folk att bensin priset e 70% dyrare i Sverige blir folk chockade.

Chryseus:

70% ? Hur räknar du?


   
SvaraCitera