Aviseringar
Rensa alla

bensoconcertaanafranilzyprexa


Lounge
Ämnesstartare

skriver massa psycho trådar som ni säkert inte uppskattar att jag postar

så här kom en uppdatering ifrån mig, hej! varför lever DU? kommer du bli gammal?


   
Citera
Lounge
Ämnesstartare

hatar när man har en snus i käften och blir sugen på snus


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

detta kan ni se som en av mina gamla spammtrådar, de kanske inte är välkomna längre. fast jag tror många tyckte de var trevliga.


   
SvaraCitera

jag lever för att jag mår tillräckligt bra för att inte vilja dö och jag längtar efter framtiden

vet inte, kvinnorna i min släkt har bra gener och blodvärden osv som kärnfriska tjugoåringar trots att de är tjocka och röker

männen har fått cancer och hjärtfel, tur att jag är kvinna 


   
SvaraCitera

jag tycker att din tråd är jättetrevlig


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

amsi:
jag lever för att jag mår tillräckligt bra för att inte vilja dö och jag längtar efter framtiden

vet inte, kvinnorna i min släkt har bra gener och blodvärden osv som kärnfriska tjugoåringar trots att de är tjocka och röker

männen har fått cancer och hjärtfel, tur att jag är kvinna 

fick mig att tänka på mig själv, jag mår tillräckligt dåligt för att tänka gott om döden. jag ser bara farhågor med framtiden. jag hoppas att jag har dåliga gener.

men jag är så glad för din skull! vissa är lyckligt lottade. jag hoppas du håller det så. de flesta överlever ju trots allt. känner ingen som tagit sitt liv.

amsi:
jag tycker att din tråd är jättetrevlig

tack! den är lite sur känner jag.. typ som gammal mjölk. men det är rätt kul när klumparna kommer ut det är fascinerande.


   
SvaraCitera

Lounge:

fick mig att tänka på mig själv, jag mår tillräckligt dåligt för att tänka gott om döden. jag ser bara farhågor med framtiden. jag hoppas att jag har dåliga gener.

men jag är så glad för din skull! vissa är lyckligt lottade. jag hoppas du håller det så. de flesta överlever ju trots allt. känner ingen som tagit sitt liv.

tack! den är lite sur känner jag.. typ som gammal mjölk. men det är rätt kul när klumparna kommer ut det är fascinerande.

jag gjorde det förut, det är krävande. jobbigt att behöva oroa sig för saker.

tack! vet inte hur jag lyckades ta mig upp. är rädd för att det ska bli som förut. ibland när jag är nere nu är det värre än när det var mitt grundtillstånd att må dåligt. 

jag har en nära släkting som försökt ta sitt liv två gånger rätt nyligen. det är det värsta som hänt mig.

mjölk är gott.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

amsi: jag gjorde det förut, det är krävande. jobbigt att behöva oroa sig för saker.

oroa mig gör jag väll inte direkt, det är mer att jag förutsätter att det kommer bli "så" och "så" pga "så". tycker det är jobbigt med människor som oroar sig. jag tar det då. men jag har mina aningar.

amsi: tack! vet inte hur jag lyckades ta mig upp. är rädd för att det ska bli som förut. ibland när jag är nere nu är det värre än när det var mitt grundtillstånd att må dåligt.

det är ett jävla bra tecken att du lyckades ta dig upp. det ger dig förmodligen självförtroende i ev. kommande dippar. då vet du iaf att det finns hopp. du kan fila på anledningar om hur du blev bättre, och kanske lägga till något. du vet att det går, det har ju du bevisat.

amsi: jag har en nära släkting som försökt ta sitt liv två gånger rätt nyligen. det är det värsta som hänt mig.

ledsamt att du behövde gå igenom detta. får denne bra hjälp nu?


   
SvaraCitera

anafranil låter exotiskt, vad är det? de andra har jag koll på.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Leijonsparf:
anafranil låter exotiskt, vad är det? de andra har jag koll på.

gamla antidepressiva, de som användes innan SSRI preparaten blev populära. används inte i lika stor grad nu pga. många fler möjliga biverkningar


   
SvaraCitera

Lounge:

oroa mig gör jag väll inte direkt, det är mer att jag förutsätter att det kommer bli "så" och "så" pga "så". tycker det är jobbigt med människor som oroar sig. jag tar det då. men jag har mina aningar.

aha. hur gör du för att försöka hantera det?

Lounge: det är ett jävla bra tecken att du lyckades ta dig upp. det ger dig förmodligen självförtroende i ev. kommande dippar. då vet du iaf att det finns hopp. du kan fila på anledningar om hur du blev bättre, och kanske lägga till något. du vet att det går, det har ju du bevisat.

jag tror att en orsak var att jag gav upp en del relationer och att jag lärde mig att hantera mitt mående bättre. 

Lounge:

ledsamt att du behövde gå igenom detta. får denne bra hjälp nu?

nope. och fick inte tidigare heller.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

jag hoppas inte jag blir um's nya deppjök 😛


   
SvaraCitera

Lounge:

gamla antidepressiva, de som användes innan SSRI preparaten blev populära. används inte i lika stor grad nu pga. många fler möjliga biverkningar

hm. spännande. har dålig koll på uråldrig farmakologi.


   
SvaraCitera

Leijonsparf: hm. spännande. har dålig koll på uråldrig farmakologi.

en länk på just anafranil  http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19741004000068


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

amsi: aha. hur gör du för att försöka hantera det?

tänker att det ev. blivit bättre då, mina problem. orkar inte grolla 5 år framåt. jag kanske är knarklangare på ibiza.

amsi: jag tror att en orsak var att jag gav upp en del relationer och att jag lärde mig att hantera mitt mående bättre.

det är starkt av dig att fixa det där själv

amsi: nope. och fick inte tidigare heller.

så de skickade bara hem denne igen?


   
SvaraCitera