Aviseringar
Rensa alla

Berätta att man är oskuld


Ämnesstartare

Jag har stött på ett problem och tänkte att det finns säkert någon här som kan hjälpa.
Jag har börjat snacka med en kille på facebook, han skrev till mig för några veckor sen. Vi har lärt känna varann ganska bra och nu hörs vi varje dag och smsar mycket på nätterna, men ganska många sms anspelar på sex. Både från hans och min sida, det är ju mysigt liksom.
Vi har inte bestämt att vi ska ses, men om vi gör det så antar jag att han kommer vilja ha sex, och jag vet inte om det är det enda han är ute efter (men det spelar ingen roll isåfall).

Jag är iallafall oskuld och vet inte om eller hur jag ska berätta det för honom. Han har säkert antagit att jag inte är det.
Om jag hade varit helt säker på att vi skulle bli ihop hade jag inte tvekat på hur jag ska göra, men jag vill inte "förstöra stämningen" genom att berätta det innan. Som att han hade förväntat sig något mer.
Men samtidigt vill jag att han ska veta så det inte blir helt plågsamt... Hur kommer han reagera? Har vi en framtid ihop så kommer han säkert inte tycka det är nåt dåligt, men om han bara är ute efter ett ligg så kanske det blir konstigt?


   
Citera

Äh säg det om du vill, men det är inte en så stor grej.
Beror förstås på hur gammal du är iof. Han kanske också är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Äh säg det om du vill, men det är inte en så stor grej.
Beror förstås på hur gammal du är iof. Han kanske också är.

Jag vill gärna tro att det inte är så stor grej, fast jag är 19 och han 21. Och jag tror inte han är det...


   
SvaraCitera

deathvalley:

Jag vill gärna tro att det inte är så stor grej, fast jag är 19 och han 21. Och jag tror inte han är det...

Är han något att ha så bryr han sig inte, lovar.


   
SvaraCitera

såhär sa jag när jag upptäckte att killen var på väg att ha sex med mig "hörru... jag vill inte."

Det fungerade bra. Fast vi gjorde slut kort därefter, han låg med andra. Han var en röv.

Du behöver inte säga det, och du BEHÖVER ABSOLUT INTE LIGGA MED HONOM förrän ni känner varandra bra och är tillsammans. killar som är nåt att ha väntar tills man känner sig bekväm och så.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Du behöver inte säga det, och du BEHÖVER ABSOLUT INTE LIGGA MED HONOM förrän ni känner varandra bra och är tillsammans. killar som är nåt att ha väntar tills man känner sig bekväm och så.

OBS detta!

Men antog att du ville ha sex, vilket du kanske inte alls vill och det är okej.
Men när du är 100% på att du vill och ni har tillgång till kondomer så kör på bah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

"hörru... jag vill inte."

Så sa jag också en gång, det funkade. Fast ja, han slutade höra av sig efter det...

Postorderhoran:

BEHÖVER ABSOLUT INTE LIGGA MED HONOM förrän ni känner varandra bra

Jag vill inte ligga med honom för hans skull, det är helt för min egen skull men jag vill inte att han ska tycka att jag är dålig och bara "aaaaah vad jobbigt"
Och jag har den där känslan av att vi verkligen kommer klicka i verkligheten också, men man är ju lite blind kanske.

isola:

Men antog att du ville ha sex,

Korrekt.


   
SvaraCitera

Fundera på om du verkligen vill ge din oskuld till en kille du talat med i några veckor bara. Och inte träffat irl än (om man utgår från vad du skrivit).


   
SvaraCitera

jag berättade ej
men gört om du känner att du behöver


   
SvaraCitera

deathvalley:

Jag vill inte ligga med honom för hans skull, det är helt för min egen skull men jag vill inte att han ska tycka att jag är dålig och bara "aaaaah vad jobbigt"
Och jag har den där känslan av att vi verkligen kommer klicka i verkligheten också, men man är ju lite blind kanske.

Fast mitt råd är ändå att vänta med sex lite.
Skulle jag gjort om jag kunde göra om en del grejer. Bara lyssna på dig själv och din kropp och ha kondom så går det braaaa. Tror inte du behöver oroa dig för att vara dålig, vet inte om tjejer kan vara så dåliga egentligen.


   
SvaraCitera

deathvalley:

Jag vill inte ligga med honom för hans skull, det är helt för min egen skull men jag vill inte att han ska tycka att jag är dålig och bara "aaaaah vad jobbigt"
Och jag har den där känslan av att vi verkligen kommer klicka i verkligheten också, men man är ju lite blind kanske.

Men vad du nojar!! Träffa honom och känn hur det känns mellan er. Känns det bra så kör på, han kommer inte att tycka att du är tråkig och gör han det så är han en mupp.


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Fundera på om du verkligen vill ge din oskuld till en kille du talat med i några veckor bara. Och inte träffat irl än (om man utgår från vad du skrivit).

oskulden blir vad man gör den till. så länge man inte tror att man kommer ångra sig efteråt kvittar det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Fundera på om du verkligen vill ge din oskuld till en kille du talat med i några veckor bara.

Min oskuld är faktiskt inte så viktig, så det spelar ingen roll egentligen. [cute]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

oskulden blir vad man gör den till. så länge man inte tror att man kommer ångra sig efteråt kvittar det

Därför jag sa att hon skulle fundera på vad hon ville göra. Och inte att hon inte skulle ha sex med killen.

deathvalley:

Min oskuld är faktiskt inte så viktig, så det spelar ingen roll egentligen.

Alright, om du känner så är det bara att köra på. [y]
Använd skydd bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Fast mitt råd är ändå att vänta med sex lite.

Oh no, har väntat alldeles för länge. [sad]

isola:

Men vad du nojar!! Träffa honom och känn hur det känns mellan er. Känns det bra så kör på, han kommer inte att tycka att du är tråkig och gör han det så är han en mupp.

Ja, okej. Tack för att du är snäll.

Chibibbi:

Alright, om du känner så är det bara att köra på.
Använd skydd bara.

[smile]


   
SvaraCitera