Aviseringar
Rensa alla

Berätta att man är oskuld


Chibibbi:

Därför jag sa att hon skulle fundera på vad hon ville göra. Och inte att hon inte skulle ha sex med killen.

Tolkade efter hur du skrev det som att du tyckte hon var dum som ens övervägde det.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Tolkade efter hur du skrev det som att du tyckte hon var dum som ens övervägde det.

Nej. Tänkte bara att eftersom oskulden är något man bara kan ge en gång så ville hon kanske tänka efter på vem hon gav den till. Var ingen kritik mot henne, men är ju bra om hon tänkt igenom sitt beslut. Då hon inte kan ångra sig senare.

Eftersom det ej spelade någon roll för henne så kan hon köra på bara.


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Nej. Tänkte bara att eftersom oskulden är något man bara kan ge en gång så ville hon kanske tänka efter på vem hon gav den till. Var ingen kritik mot henne, men är ju bra om hon tänkt igenom sitt beslut. Då hon inte kan ångra sig senare.

hela grejen med oskulden som en gåva, vad är det med det.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

hela grejen med oskulden som en gåva, vad är det med det.

Det var egentligen inte poängen, vissa ser det som en gåva, andra inte. Hon kan bara ha sex för första gången och då ville jag påpeka det lite extra så att hon inte ångrar vem hon gör det med. That's it. 🙂


   
SvaraCitera

deathvalley:

Vi har inte bestämt att vi ska ses, men om vi gör det så antar jag att han kommer vilja ha sex

Jag skulle säga det så fort som möjligt. Tänk om han faktiskt bryr sig om dig och ni har sex. Då lär han ju bli rädd/orolig och du ligger och kvider av smärta utan att han fattar varför. Säger inte att det alltid gör ont första gången men det är ju skönt om killen vet om det så att ni kan ta det i lugn och ro och försiktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postlapsaria:

men det är ju skönt om killen vet om det så att ni kan ta det i lugn och ro och försiktigt.

Precis, så tänker jag också. Om det känns som att han är en bra kille så ska jag berätta det, ifall det händer. Är bara lite rädd att det ska bli konstigt, att han ska tycka det är jobbigt att jag inte gjort det förut


   
SvaraCitera

deathvalley:

bra kille

Är han en bra kille så kommer han att förstå att du är nervös och vilja att det är på dina villkår. Är han ett ass kanske han drar eller säger något dumt. Men då ska du spraka honom mellan benen och säga att han inte förtjänar dig för du är ballare än han!


   
SvaraCitera

Ligg med någon annan innan, så slipper du berätta att du är oskuld.


   
SvaraCitera

Tetra:

igg med någon annan innan, så slipper du berätta att du är oskuld.

nej miss 29 år [no-no] oskuld är inget att skämmas för


   
SvaraCitera

deathvalley:

jag vill inte "förstöra stämningen" genom att berätta det innan.

Är du galen?? Killar älskar oskulder. De vill naturligtvis bli den första så dom blir ännu mer benägna att ha sex.


   
SvaraCitera

deathvalley:

Har vi en framtid ihop så kommer han säkert inte tycka det är nåt dåligt, men om han bara är ute efter ett ligg så kanske det blir konstigt?

Vill du ge din oskuld till en kille som bara är ute efter ett ligg?

Jag tycker du skall säga att du är oskuld och att han skall vara försiktig, är han inte totalt utvecklingsstörd så lär han fatta. Och fattar han inte är han inget att ha ändå..


   
SvaraCitera

Jag skulle nog berätta, så han vet att ni måste ta det försiktigt. Och du, var inte rädd för att "förstöra stämningen"! Svårt att lyckas få en kåt person okåt genom att säga nåt sånt kan jag tro. Ha så kul [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trolle:

Vill du ge din oskuld till en kille som bara är ute efter ett ligg?

Ja, det skulle vara helt okej. Som jag skrev tidigare så tycker inte jag det är särskilt viktigt, my opinion [smile]

micitic:

Svårt att lyckas få en kåt person okåt genom att säga nåt sånt kan jag tro.

Jag tror också det... Men har ju liksom inte så mycket erfarenhet haha


   
SvaraCitera
zIGGE

[tard] Att man skriver över internet med folk än irl för att få sex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kom på ett nytt problem....snälla hjälp
Är det vanligt att det blöder mycket första gången man har sex? Asså riktigt mycket så det typ fläckar lakan? Vill inte förstöra hans säng 🙁


   
SvaraCitera