Aviseringar
Rensa alla

Berätta din bästa resa!


Ämnesstartare

Oj, oj, oj!
Var i Thailand för ett par månader sedan, fan vá skönt det är där. Varmt, stekigt, stränder, bikini, tjejer och LIGG! [crazy]
Men alla var ödmjuka där ( jag själv kommer från Thailand, bott där i 5 år sen flyttat till Sverige och bott här i 9 år! Är 14) Så jag själv är ganska ödmjuk. Om ni har råd eller lust så rekomenderar jag att åka dit. Allt är skönt och.. SKÖNT. Allt är också billigt. Svara på denna tråd och berätta vad din bästa resa vart någonstans. [cheers]


   
Citera

Min bästa resa måste nog varit trästocksfestivalen för några år sedan. Underbar stämning, underbart folk, underbart sex och inte riktigt lika underbar musik. Det var bara en jävligt härlig stämning och sådär bra overall.


   
SvaraCitera

Min bästa resa var till Stringburka på utedass festivalen kalas edition. Aldrig varit så lycklig. Aldrig fått så lyckliga minnen.


   
SvaraCitera

Stringburka:

bra overall

*fnissar okontrollerat*

Min bästa resa måste vara någon av de 10 ggr jag har varit i Turkiet. Nog någon av gångerna när jag var runt 14. Det var obeskrivligt skönt att komma till andra sidan jorden (eller........??) och slippa allt grupptryck och fjortiskompisar!


   
SvaraCitera

sötnos:

*fnissar okontrollerat*

härligt svengelska kan vara ibland.


   
SvaraCitera

Heyman:

bikini,

Heyman:

och LIGG! [crazy]

Heyman:

är ganska ödmjuk.

Heyman:

Är 14

[party]


   
SvaraCitera

När jag besökte Greveholm och knackade på.


   
SvaraCitera

ingen, det var alltid nåt/nån som förstörde. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag åkte till Mauritius. 15 timmars flyg. HÄRLIGT!


   
SvaraCitera

Heyman:

och LIGG!

och AIDS!


   
SvaraCitera

honolulu:

och AIDS!

han är 14, han behöver inte veta sånt..


   
SvaraCitera

När jag var i Göte Borg. Hotellet hade fin heltäckningsmatta. Fluffig och fin.


   
SvaraCitera

jag reser inte


   
SvaraCitera

Japan 07.
Så jävla episkt. Åkte dit med min kusin och två andra jag känner genom Karaten. Först var vi sex dagar i Shizouka, en liten stad vid mount fuji. Där var vi gäster hos Shihan Oishi och det enda vi behövde betala var hotellet, han bjöd oss på restaurang och utflykter varenda dag. Inte ofta man sitter på en traditionell japans restaurang och äter rått hästkött samt fasan som personalen tillagar direkt på bordet man sitter vid.

Vi tränade även på hans moderdojo (killen äger 110 stycken).Tredje dagen vi var där så gick även en tävling av stapeln som vi var med i - dock utdömd av japanska hemmadomare.

Vi hade även en guide/tolk med oss hela tiden som var hur trevlig som helst.

Efter dessa sex dagar så åkte vi, dock utan vår guide, till Tokyo för att vara där i fyra nätter - lika bra att passa på liksom. Det var helt stört, går inte att beskriva, så jag tänker inte göra det. Men det var på tok för kort tid.

Måste dit igen, oja.

Oj, fel bild. Lägger upp den som jag egentligen tänkte :C

775_7543.JPG


   
SvaraCitera

Chryseus:

När jag var i Göte Borg. Hotellet hade fin heltäckningsmatta. Fluffig och fin.

[love]


   
SvaraCitera