Aviseringar
Rensa alla

BERÄTTA EN HISTORIA


Ämnesstartare

Här ska ni berätta en HISTORIA. Det får gärna vara baserat på verkliga händelser! Men ni MÅSTE berätta historian genom att TALA. Min berättelse är baserad på en tråd som jag hittade på Flashback! ni får också berätta ETT SKÄMT. Men det måste göras i TAL! INTE i skrift!

 

Den heter Sagan om spermatrosorna!

 

http://vocaroo.com/i/s1VwaaPfCI4u


   
Citera
Ämnesstartare

en gång var det en homosexuell kille som försökte övertyga sig sj att han inte vsa homosexuell genom att läsa påhittade biologiska förklaringar till vrf man inte kan vara kär i ngn av samma kön.

hahahhahha = )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävla skitsnack sluta upp med att vara på mig hela tiden. Och dessutom en usel historia. Förresten skrev jag att du ska berätta historian via tal, inte skrift. Du får betyget Underkänt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vf? tkte den va askul 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

via magneter t.om HAHAHAH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: en gång var det en homosexuell kille som försökte övertyga sig sj att han inte vsa homosexuell genom att läsa påhittade biologiska förklaringar till vrf man inte kan vara kär i ngn av samma kön.

hahahhahha = )

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Först kom Dödsguden sen  Patrick UM's Största TROLL som ger oss fett onödigt skit med information ,han är lika dryg som en inflammation  EXIT 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: via magneter t.om HAHAHAH

otrevligt med människor som gör sig rolig på andras bekostnad.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tar lång tid på mig. kollar på RHONJ istället för att svara på en killes samtal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:

otrevligt med människor som gör sig rolig på andras bekostnad.

otrevligt med människor som förlöjligar  och förstör o lägger stor vikt på saker som nt angår en, t.ex vem man blir kär i


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:
Jävla skitsnack sluta upp med att vara på mig hela tiden. Och dessutom en usel historia. Förresten skrev jag att du ska berätta historian via tal, inte skrift. Du får betyget Underkänt.

Hahahah vill så gärna smeka ditt anus xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: otrevligt med människor som förlöjligar och förstör o lägger stor vikt på saker som nt angår en, t.ex vem man blir kär i

Snacka om dubbelmoral. Det är ju just vad du sysslar med. Du förlöjligar och kränker mig för att jag tror att homosexualitet är fel. jag hoppas att du inser att du kan bli anmäld och dina inlägg raderade om du fortsätter att kränka.

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du förlöjligar mig för att jag tycker hela du är fel som tkr homosexualitet är fel. p<z


   
SvaraCitera