Aviseringar
Rensa alla

Berätta en liten men fiktionell berättelse om personen ovanför


Ämnesstartare

T. ex. vi antar att Patric skrev ovanför mig. Då skriver jag: En dag när Patric skulle gå till ICA så snubblade han på sitt långa hår. Då sa en kund "Gå till frisören!" Men Patric förstod inte eftersom han aldrig varit hos någon barberare under hela sin livsstid. Sen gick han hem...

Take it gagstaz!


   
Citera

tamburinmannen dog


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu var ute och cyklade då han plötsligt råkade köra på Tamburinmannen som dog.


   
SvaraCitera

tula blev överkörd av honolulu som var ute och cyklade, men överlevde


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan bevittnade allt detta men brydde sig inte alls. Istället skaffade hon sig en egen cykel för att följa cykelmördarens exempel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan drack en massa öl och blev för full för att ha samlag.

(Tula hann skriva före mig [crazy])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaxxe var snygg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious gillar småpojkar, så han går ner till stan för att skaffa sig en bur där han kan förvara dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

budolicious var ute en vacker dag och tänkte "Shit jag har ingen bira, dagen kan inte bli sämre!" Då ramlar han och börjar blöda från huvudet och skrek "ÖÅÄÖÄAHEH"!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen var nere på stan en snabbis för att handla fisk. Fisken var slut. [shake] HAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON hade tidigare varit nere på stan och köpt alla fiskar. Sedan spikade han upp dem på väggen. Snyggt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula var mycket imponerad av min fiskkonst, så hon bestämde sig för att göra likadant!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plötsligt insåg S3ON att en av fiskarna inte var en fisk, utan hans kuk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var natt. MakingBelieve var ensam hemma. Mörkret: kompakt runt huset. Av med byxor. Av med tröja. Av med underkläder. Ner under täcket - han fanns i hennes tankar när hon kom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen gömde sig utanför fönstret och kikade in, han funderade på att krossa fönstret med sina stenar som han bar med sig i en blå ryggsäck. Han var på upptäcktsfärd och sökte efter en skattkarta, en sådan skulle kunna gömma sig i en garderob eller en högersko.


   
SvaraCitera