Aviseringar
Rensa alla

Berätta för killen?


ChickiBull:

Var med om en liknande sak för inte så länge sen. En tjej jag dejtat ett tag ringer å säger hon är gravid och att hon inte har bestämt sig. Gick å va nojig och hade panikångest i 2 veckor innan hon ringde å sa hon gjort abort.

[bigsmile] Dold text: ok det var kanske inte så kul [blush]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

[bigsmile] Dold text:

Värsta perioden i mitt liv


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Värsta perioden i mitt liv

förstår det [cute] men bra att hon aborterade iaf!


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

förstår det [cute] men bra att hon aborterade iaf!

Ah, eller så sa hon det bara för att lugna mig. Då blir jag pappa snart [bigcheers]

Nojar fortfarande ibland [blush]


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Ah, eller så sa hon det bara för att lugna mig. Då blir jag pappa snart [bigcheers]

fast haha, det skulle ju vara sjukt elakt. tror hon gjorde abort [no-no] hur gammal är hon? :p


   
SvaraCitera

Säger som resten av tråden, ifall du ämnar behålla palten är väl schysst att säga till men annars så kan det sätta griller i huvudet på honom och ge honom ångest över ett val som faktiskt är ditt att göra.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

fast haha, det skulle ju vara sjukt elakt. tror hon gjorde abort [no-no] hur gammal är hon? :p

22, fast tror hon aborterade på riktigt [blush] Fast ibland kommer tanken liksom "Ågu, tänk om hon ljög [chocked]" *fosterställning å sitta å gunga*


   
SvaraCitera

ChickiBull:

22, fast tror hon aborterade på riktigt [blush] Fast ibland kommer tanken liksom "Ågu, tänk om hon ljög [chocked]" *fosterställning å sitta å gunga*

jaaa, skulle nog också vara lite nojig om jag var kille. fast du behöver nog inte oroa dig [smile]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

jaaa, skulle nog också vara lite nojig om jag var kille. fast du behöver nog inte oroa dig [smile]

är nog lugnt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo jag vet inte ens om jag vill göra abort. Känns så hemskt, vill ju ha barn egentligen. Men det kanske är värt att ändå åka ner till honom och prata om det.. :/


   
SvaraCitera

elliinors:

Jo jag vet inte ens om jag vill göra abort. Känns så hemskt, vill ju ha barn egentligen.

Varför? Hur gammal är du? Kan du inte skaffa barn senare i livet, när det är planerat?


   
SvaraCitera

Ja, du ska berätta detta för killen. Något annat vore omänskligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Varför? Hur gammal är du? Kan du inte skaffa barn senare i livet, när det är planerat?

Jag är snart 18.. och jo det skulle jag väl kunna.. men jag vill liksom inte göra abort. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Ja, du ska berätta detta för killen. Något annat vore omänskligt.

Så det är värt att åka dit?


   
SvaraCitera

elliinors:

vill ju ha barn egentligen.

Det kan du få senare, när du är i en social situation där du klarar det.


   
SvaraCitera