Aviseringar
Rensa alla

Berätta hur du träffade din partner när du varit i ett förhållande med en av samma kön!


Ämnesstartare

Jag håller på att acceptera min sexualitet och vill ha lite tipps om hur man träffar någon och tror att det finns fler som vill[smile] Vill ju inte leva livet i celibat! [crazy]


   
Citera
Ämnesstartare

lycka till


   
SvaraCitera

Inte för att man kan kalla vad jag hade för ett riktigt förhållande, men vi började i samma klass i sjuan och blev snabbt bästa vänner och sommaren i åttan närmade vi varandra efter att vi berättat för varandra vår osäkerhet inför vår sexuallitet.


   
SvaraCitera

Träffade min kille först på en kickboxningsklubb under sommaren och sen på en fest, samma höst började jag på hans skola och vi började umgås efter träningarna. Jag var öppen bisexuell så när han blev dumpad av sin tjej frågade han mig om jag ville vara KK, sen utvecklades det.

Eftersom jag kom ut som bisexuell ganska tidigt har det alltid funnits killar som visat intresse så jag har aldrig behövt ragga på nätet. Men annars lär QX.se vara bra om man tål ett och annat oanständigt förslag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, vill att det ska komma naturligt...


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

tjaaa.. fester funkar ju alltid bra. man brukar märka rätt fort om personen som man raggar på är intresserad eller inte. Men vad vet jag, det verkar enklare för tjejer eftersom det verkar mer accepterat för tjejer att vara bi eller gay.

annars kan man sätta upp anslag på alla anslagstavlor du ser. det funkar säkert också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo säkert, haha men så desperat är jag inte och så har jag inte kommit ut än, skulle inte direkt vara det bekvämaste sättet! 😛 men tack tack


   
SvaraCitera