Aviseringar
Rensa alla

Berätta något "annorlunda" om dig


Ämnesstartare

Jag räknar hela tiden. Oftast nedåt. Typ när jag väntar på bussen. Allra helst ska bussen komma inom 20 sekunder från och med att jag börjat räkna. Om jag går förbi något så måste jag ta samma väg tillbaka, annars har jag trasslat in mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är awesome som sjutton Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt hjärta sitter inte på rätt plats, har det längre in under armen. Det gör att lunginflammation är extremt otrevligt då hjärtat lätt hamnar i kläm då nånting svullnar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har väldigt bra luktsinne, alltid den som klagar när någon tretton mil bort pruttat eller röker cigg. Har väldigt bra reflexer också. Fångar typ allt som ramlar ur skåp osv när man öppnar. Spelade alltid målvakt när vi körde bandy i skolan, och pappsen spelade på elitnivå som ishockeymålvakt upp till U17 eller något = reflexer i släkten!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: Oj så perfekt du e gumman 😀

Mycket glad

ONT: Vet ej. Kanske kommer på något. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan också vifta på öronen, kan till och med vifta det högra örat ensamt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm: Jag har väldigt bra luktsinne, alltid den som klagar när någon tretton mil bort pruttat eller röker cigg.

Här är jag däremot beredd att ropa nazist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Här är jag däremot beredd att ropa nazist.

Kan sniffa mig till det utvalda folket på fjorton mils avstånd!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja e 1 maskrosbarn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
Oj så perfekt du e gummanTumme upp 😀

kan inte hjälpa't Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:

Kan sniffa mig till det utvalda folket på fjorton mils avstånd!

Tänker mig mer typ en miljöpartistkärring som kommer fram och skriker så att spottet verkligen bestryker ens oskyddade stackars ansikte om man står och röker en ca 150 meter ifrån hennes busshållplats. Det är en riktigt nazist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hör elektronik, speciellt känslig mot de flesta sorters laddare, kan höra om det sitter en laddare i ett uttag i närheten tex. Det susar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ofta så kan jag komma ihåg en hel eller det mesta av en låt på ´vikket språk som helst och börja nynna på ´na.


   
SvaraCitera

Kan se skillnad på olika färger. Praktiskt när man ska handla mat och grejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Går forts inte att citera, men vad menar du? Kan du se skillnad på gul och röd? :O


   
SvaraCitera