Aviseringar
Rensa alla

Berätta något roligt


Ämnesstartare

Jo bara för att jag har tråkigt, så tycker jag att alla ska slänga hit något roligt och random, får vara fantasi eller vad fan som hälst. Amen.http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/096/044/trollface.jp g" target="_blank">http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/096/044/trollface.jp g"/> %253F1296494117&w=640&h=640&ei=sS_rT8XrELHS4QTBy63LAg&zoom=1&iact=rc&dur=472&sig=105131920224079488138&page=1&tbnh=118&tbnw=118&start=0&ndsp=55&ved=1t:429,r:0,s:0,i:85&tx=59&ty=71" alt="Image" />


   
Citera
Ämnesetiketter

en gon när ja stulle gå po butsen so vardet en kille därsm jag sätt i skolan... -.- han e värtsa tönten i skolan har inga venner o säekrt ätewr konstigt mat till middag varge dag o knäcke bröd till frukos (irbland har han smuler kring munnen när han kmr tills skolan av de)

iaf så sa han hej o ja ba eh "O.K." o gick vidare me min vanliga stil (inte hip hop lr metal utan därimmellan om ni försår) men då satt fröken länst bak i butsen o sa hej, jag kommer inte ihåg vad hon sa mer... iaf så sa hon hej du har gölmt säga hej till constantin, man måste vsa snäll mot skol kamdbrater... ja tängte no way kärrin' men eftersom hno e värsta tjock läraren som säker kan motsa mig om hon sätter sig på mig (har hätn me en annang kille, long histoiria) iaf så skrek ja DJÄLP UT UR BUTSEN o sprang innan butsen hade okt iväg ut ur den o shit blev värsta shärrad, visst jag var cool men aldrig att ja hade skolkat (gick i sjuan, har skolkat fler gångder nu i ottan, vi hade vatten dagen i sjuan men i ottan skolka ja from de, kanske va non anan dag då ja vet inte...) iaf så köpte ja en snickerts på affären o ba ot den skit fort, sen gick ja hem o spela call or duty modem worfair

iaf sen kom mamma hem som vanligt o ba HEJ ja ba, bitch please (tänkte jag alltså), sen så kom min store bror hem from träninen och sa SHIT VA JOBBIT O TRÄNA

iaf sen nästa da satt constatin (ok han hette så tydligern, ja vet inte) o han sa ingeting men ja sa ändå "O.K." [bigsmile] tyckte ja vakul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, cool story ! [y]


   
SvaraCitera

Image

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

HAHAHAHA .... I see what you did there [cute]


   
SvaraCitera
Lounge

en svensk man kom in på en engelsk hotellbyrå.. d frågade vad han hette.. han sa: jag heter lundström, lundström with two pricks

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHA
HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHA
HAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

lundström with two pricks

What the fuuuck! [bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Lounge

lindaleskandra:

What the fuuuck! [bigsmile][bigsmile]

ja jetekul


   
SvaraCitera