Aviseringar
Rensa alla

Berätta om dina förhållanden!


Ämnesstartare

Skulle vara riktigt spännande att få höra hur andra haft det med sina förhållanden (för er som har/haft). Ni behöver verkligen inte avslöja om ni inte vill, men vill ni, så skriv gärna så mycket du minns, även hur det går med sexlivet med partnern såklart. [y]


   
Citera

Har inga erfarenheter om ett riktigt förhållande förutom det jag hade i 7:an...Det var inte kul...[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DenUnDeRlIgApOjKeN:

Har inga erfarenheter om ett riktigt förhållande förutom det jag hade i 7:an...Det var inte kul...[n]

Ja, men man kan ju berätta om både positiva och negativa saker inom alla förhållanden [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Första förhållandet varade i fem år.
Jag var lycklig och han visste att jag var kär i honom men jag vet att det bara fick vara i fantasin eftersom det var min systers kompis.

Det var ett fint förhållande i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var underbart och förstörde mitt liv


   
SvaraCitera

Har det bra, men det kan vara skit jobbigt ibland [love][mad]


   
SvaraCitera
Åtta

Det är fint och bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu menar jag inte som korta meningar. Berätta lite mer.. om alla era förhållanden ni haft. T ex var, när och hur ni träffades osv, osv.. lite mer detaljerat [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Första förhållandet var på distans, höll strax över en månad. Träffades en gång som ett par, inget större sexuellt att berätta förutom att jag kände på ett tjejbröst för första gången som inte var min mammas. Tog slut för att hon tyckte om någon annan.

Andra förhållandet var inte distans och varade i typ en månad. Vi hade sex en gång typ två veckor innan det tog slut och efter sexet hade hon typ mens vägen ut. Det tog slut på grund av att hon varit otrogen och blivit kär i någon annan.

[party]


   
SvaraCitera

Träffades på skolan, hon hade flickvän jag var oskuld. Vi börja festa tillsammans, kysstes osv. Höll på såhär i ungefär 3 månader tills hon gjorde slut med sin flickvän för att vara med mig.

Snart 1 år, bråkat då coh då som alla gör och just nu är jag sur på henne men det är jätte trevligt att vara med henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OceanCat:

lite mer detaljerat

Vill du ha ännu mer, får du be om det [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Vill du ha ännu mer, får du be om det [mad]

Försökte ju be om det i första posten [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OceanCat:

Försökte ju be om det i första posten

Nej, då frågade du bara! [mad]


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Återkommer om några år när jag hittat nån trevlig&bra man. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Började chatta på msn, inte här som man nog antar. Träffades rätt långt efter att vi börjat chatta. Han säger att det var kärlek vid första ögonkastet för honom, den dagen var jag nog mest förvirrad.

Han åkte alltså hit, påsklovet detta året, och var här i fem dagar första gången. Vi spelade spel med mina syskon, umgicks en dag med min kompis och hennes bf och åt massor av påskgodis och annat onyttigt. Och sista natten innan han åkte hem försvann min oskuld.

Efter den gången har vi träffats vid tre tillfällen till, någon gång mellan andra och tredje tillfället gjorde jag slut. Han sade de tre tunga orden och faktumet att jag inte kunde säga det tillbaka kändes bara fel. De andra två tillfällena var fel, väldigt fel. De byggde upp hans hopp och krossade den lilla uns av självrespekt jag hade kvar då jag låg med vid bägge tillfällena.

Nu är vi vänner, en lite underlig vänskap som ibland kan vara tung men många gånger rätt fin. Dock var det ett tag sedan vi hade en seriös konversation, kanske (förhoppningsvis)betyder detta att han är över det vi en gång hade.


   
SvaraCitera