Aviseringar
Rensa alla

Berätta om dina förhållanden!


Ämnesstartare

Aldrig haft något.


   
SvaraCitera

OceanCat:

Skulle vara riktigt spännande att få höra hur andra haft det med sina förhållanden (för er som har/haft). Ni behöver verkligen inte avslöja om ni inte vill, men vill ni, så skriv gärna så mycket du minns, även hur det går med sexlivet med partnern såklart.

Finner du dettta intressant nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sånt förstör bara magin. Inte för att jag tror på magi längre, men ändå [zzz]


   
SvaraCitera

Trivs väldigt bra med mitt nuvarande, vilket har varat i snart ett år. Vi testade oss fram väldigt mycket i början, och försökte inte stressa fram något, främst för att båda inte haft några direkta förhållanden innan. Framtiden är lite oviss, men det är vi båda förberedda på. Det närmaste året kommer jag spändera i sydligaste Sverige, medan hon allt som oftast håller till i de mellersta delarna.

Är dock tydlig med att hon inte ska förvänta sig för mycket på sikt. [no-no]


   
SvaraCitera
Åtta

Mitt första förhållande var med en aningen underlig tös. Jag var då 15, hon 17. Vi båda förlorade oskulden till varandra. Efter 1 år, elva månader och elva dagar så gjorde jag slut, efter att vi bråkat mycket och ofta under ett antal månader.

Mitt andra förhållande var med lite utav en fjortis. Fast jag vet inte om det kan kallas förhållande riktigt. Jag tror att jag var 17 eller 18, och jag var tyvärr inte riktigt kär i henne. Detta var ganska snart efter att jag gjort slut med min första flickvän, och jag tror att hon var lite utav en "rebound-girl". Sexet var fruktansvärt. Eftersom vi båda bodde ganska långt ifrån varandra (typ 2,5 timme med tåg) så träffades vi väl kanske varannan helg eller så, men efter 2-3 månader så gjorde hon slut.

Mitt nuvarande förhållande började på distans. Som många här redan vet så började det hela genom att jag hade tråkigt och bestämde mig för att göra något, varpå hon föreslog att jag skulle komma upp till Luleå och hälsa på (vi hade då aldrig tidigare pratat speciellt mycket med varandra). Väl där så slutade det hela med att vi snuskade lite, och jag erkände senare att jag gått och blivit lite förtjust i henne. Nu ett år, 4 månader och 4 dagar senare så bor vi tillsammans här i Luleå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förhållande 1 (om vi nu räknar bort random och oseriösa):
Vi träffades via internet, vi hade lite gemensamma irl-vänner visade det sig. Vi blev ihop väldigt fort och var ihop i nästan 2 ½ år.
Man kan nog säga att vi växte ifrån varandra, eller något sådant, det blev ett ganska brutalt avslut, men vi är idag kamrater [party] Sexlivet var bra de första två åren, det sista halvåret var det mest försoningssex. [rolleyes]

Förhållande 2: Träffades via um, typ. Flera gemensamma irl vänner och ännu fler gemensamma internetvänner. Ett väldigt öppet och fritt förhållande, utan tardiga regler som förhindrar. Frihet. Episkt sex. Distansförhållande, men det är inte så jobbigt. Och ingen svartsjuka/kontrollbehov/ägandebehov osv osv osv osv vilket är väldigt skönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt första, verkliga förhållande, varade i tre år och elva månader. Vi hade träffats på Kamrat och givit varandra dennes msn men inte pratat med varandra. Efter, jag vet inte hur länge, träffade min morsa en kvinna och jag började prata med killen på msn av någon anledning.

Ett tag senare får jag veta att morsans kvinna var mamma till den påg jag hade pratat med. Vi bestämdes att träffas, två familjer, och jag umgicks mer med honom.

Vi utvecklade ett underligt förhållande. Jag var fortfarande kär i min systers kompis men umgicks med killen i alla fall. Efter några månader blev jag kär och vi blev officiellt tillsammans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Frihet. Episkt sex. Distansförhållande, men det är inte så jobbigt. Och ingen svartsjuka/kontrollbehov/ägandebehov osv osv osv osv vilket är väldigt skönt.

Lycko ost [smile]


   
SvaraCitera

Men asså jag kan typ aldrig möta ngn på internet..Typ då kommer dessa frågor upp:Tänk om hon tycker att jag är ful?M.m
Förstår inte hur vissa gått till väga....


   
SvaraCitera

Återkommer när jag finner orken att skriva!


   
SvaraCitera

Nintendo:

som förhindrar. Frihet. Episkt sex. Distansförhållande, men det är inte så jobbigt. Och ingen svartsjuka/kontrollbehov/ägandebehov osv osv osv osv vilket är väldigt skönt.

IG på postis_per...

Dokså gillar inte det. Skulle inte vilja ha det nu. Inte i detta förhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DenUnDeRlIgApOjKeN:

Tänk om hon tycker att jag är ful?

Man flashar sin fulhet innan man möts


   
SvaraCitera

Har bara haft ett förhållande och det är förhoppningsvis det första och sista (Vi är fortfarande tillsammans). Det började med att han kommenterade en bild som jag lagt upp på en community. Bilden var inte på mig utan det var bara en random fråga om en random bild. Sen så började vi prata lite, och det visade sig att vi bodde i samma område, kände igen hans kompisar från stan osv. Han frågade bara några dagar senare om jag ville träffa honom och hitta på något. Jag var då inte orolig om att han var "fake" eftersom vi bor i ett litet område, hade sett han i skolkatalogen osv. Vi träffades i alla fall mitt på stan och gick runt lite, han visade mig sitt elevhem där han bor. Det var ett pinsamt första möte, båda var lite blyga och pratade stelt med varandra.

Efter detta blev vi vänner (jag ville inte gå för snabbt fram, för jag kände ju i princip inte honom än). Det tog ett tag innan jag förstod att jag ville vara mer än vänner, men efter ungefär 3 månader som vänner blev vi tillsammans. Idag har det gått 1 år och snart 10 månader [bigsmile] Nästan allt är bra mellan oss och jag hoppas att det alltid kommer vara vi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wow... tyckte det var väldigt intressant att höra om era förhållande, både positivt och negativt. Man lär sig till och med. Och nu kommer jag med värstinghistorien som kommer ta ett tag för er att läsa. (Har skickat denne historia till någon här på um).

Detta handlar dock om mitt senaste ex

Mina förhållanden

Hej, jag kan berätta om mina problem. Visserligen har det verkligen inte med slagsmål och sånt att göra, snarare att han har hållit på med andra tjejer (flörtat och så överdrivet). Eller så är det bara min svartsjuka... -.- Grymt starka...

Första förhållande vi hade varade inte ens i 1 månad.. efter bara några veckor fick jag reda på vad han höll på med. Jag såg att han skickade sms till någon s.k ny "tjejkompis" där det stod: "Tänk om du var här puss" och då lutade jag mig mot honom när vi satt på bussen.

Efter några dagar satt vi på krogen, jag satt med cola och han och hans morbror satt med en varsin öl. Sen satt han och smsade med min kompis (klasskompis) och då hade hon berättat vad han skrivit. Han dolde mycket vad han skrev, för han typ vek undan och försökte gömma mobilen när vi satt där tillsammans.
Han hade skrivit: "Ingen fara hon märker inget hon pratar", då menar han att han hade tänkt flörta med henne och att jag inte skulle märka nåt, men jag litar på mina kompisar och dom säger allt han skrivit!

Första gången innan han snackade med min kompis via mobilen, så tittade han in henne så jävla mycket. Han sa "wow" till och med att jag hörde. Sen när vi skulle gå med henne till busstationen så frågade han mig om jag jag kunde fråga min kompis om hon ville ha hans nummer. Hon sa bara att hon tog emot det om jag tillät det och det gjorde jag. Men jag vet att hon inte skulle flörta med honom, för hon hade redan en kille.

Aja, sen började han prata med en annan kompis till mig (klasskompis med), som han hittade på kamrat och han hade sedan fått hennes msn. Hon är även en sådan man kan lita på. Då hade han skrivit en massa där med om att han sa att han gillade henne och sånt. En gång sa han till och med till mig (efter jag gjort slut) att han ville vara hennes kompis och kanske bli ihop med henne men hon gillade inte honom + att hon hade en kille.

Aja, det var det med dom tjejerna jag kände..

Sen efter några dagar sa han förlåt för allt han gjort mot mig och dumt nog förlät jag honom och vi började om på nytt. Sen hade han börjat snacka med en ny "tjejkompis" från enköping, visserligen slutade jag bry mig om det, men kände ändå olycklig kärlek, så jag gjorde slut dagen innan han skulle åka för att träffa henne. Gissa vad han gjorde? Jo, han blev snabbt tillsammans med henne första dagen dom träffades! Tecken på player!

Efter det jag gjorde slut andra gången, blev det aldrig vi igen. Sen efter några veckor då det fortfarande var slut och kommer alltid vara, kom han och pratade om en ny "tjejkompis" han snackat med som han kanske planerat att bli tsm med sa han. Men så stoppade det för att han hade sina känslor för mig och att jag sa att det han gjorde var fel. Nu vet han inte längre vad han vill eller vad han ska göra, men det kommer inte bli han och jag igen.

Så nu gillar jag även någon annan dessutom, men vet ej om han vill ha någon som jag, men jag försöker. Men man ska heller inte vara för snabb. 🙂 Fast har inte planerat med honom någe. Det var allt jag hade att säga 🙂 Kanske säger mer sen om det fattas nåt 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har haft nästan 4 miljoner stycken hur ska jag komma ihåg alla :<


   
SvaraCitera