Aviseringar
Rensa alla

Berätta om erat nyårsfirande


Ämnesstartare

vakna vid tolv.

Till lunch: En folköl

peppade med musik

Mellanmål:
en liten bailey's
1 liter kaffe (typ)

mer musik
(drog en runk)

träffade en polare, vi snackade med lite random brudar på väg till en fest, en brud bjöd på heineken. på t-banan. fint.
spelade little richard högt för alla i t-banan.

anlände vid festen

På kvällen: jag drack ren vodka, efter halva sjuttisen blev jag spyfärdig så jag hällde i 1/3 fanta och drack upp det, sen drack jag två heineken & ett glas champange. sen drack jag (tror jag) 1 till 2 burkar pissljummen lättöl innan jag däckade...

nånstans därimellan hånglade jag med en brud, två mustiga män och tafsade på några andra tjejer. (gosiga rumpor.) sen spelade jag "lust for life" tio gånger. och dansade som en demon.


   
Citera
Ämnesstartare

Var själv hemma
satt framför datorn
drack fake-fanta
vid tolvlaget tror jag att jag kollade i analsex-tråden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Berätta om hur mycket ni drack. Den som drack mest vinner."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saturn:

vid tolvlaget tror jag att jag kollade i analsex-tråden

[love]


   
SvaraCitera

Frukost: Kokt ägg och fil och flingor. På sängen!

Till lunch: Åt ej lunch.

Mellanmål: Åt ej mellanmål.

Middag: Åkte till min fars flickvän/friend with benefits och åt.
Åt entrecôte, klyftpotatis och gorgonzolasås. Tittade lite på Seinfeldt och Wall-E medan jag inväntade efterätt. Till efterätt var det en konstig (men ganska god) choklad/glass/knäck-tårta som var lite misslyckad eftersom knäcken hade kokats för länge. Även blåbärspaj och vaniljsås serverades.

Eftermiddag/kväll: Åkte hem. Spelade The Sims, åkte till Frankrike och utforskade gravkammare bland annat. Pratade med pojkvän. Drack gin & tonic samt gin & sprite. Kände mig spiknykter trots ett antal glas.

Torkade upp kattbajs eftersom kattkräket hade fått för sig att bajsa på golvet. Kramades och pussades lite. Klappade katt. Gick på tolvslaget ut i snön på vår mini-altan, frös, tittade på fyrverkerier och öppnade en flaska Asti Cinzano. Spelade lite mer The Sims, förtärde alkohol och åt chips. Tog tusen år innan jag kände mig berusad. Lyssnade på pojkväns gnäll om att han ville sova. Gick och lade mig, sängen var skön. Sov lite halvdåligt eftersom pojkvän andades likt en förkyld valross.

Det var en trevlig kväll, faktiskt. Trots att det kanske inte lät som det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Italiensk middag med kompisarna.
Alkohol.
Brännskador.
Kysst av random 40+are.
Misslyckad efterfest.
Sova.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

White russian, cigariller, en cigarr, whiskey, en liten mängd tjo och en jävla massa skratt, kramar och interna (och ofta väldigt fysiska) skämt goda vänner emellan. Det var kul!


   
SvaraCitera

Var själv och satt inne på internetforum samt slängde en massa smällare utanför fönstret.

Sedan sov jag som fan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kommer inte ihåg


   
SvaraCitera

Hovnarren:

White russian, cigariller, en cigarr, whiskey, en liten mängd tjo och en jävla massa skratt, kramar och interna (och ofta väldigt fysiska) skämt goda vänner emellan. Det var kul!

Det är vad jag kallar det goda livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

återkommer sen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Det är vad jag kallar det goda livet.

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

um-chatt, halvliter glögg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var negrita och jag, rakt upp i rektum på nolltio. Det ska börjas bakifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karl Bertil Jonsson:

återkommer sen

kl14 vaknar jag. duschar, ser på tv. sätter på mig blazer, kostymbyxor, slips osv. kl 17:30 drar jag ut. tar bussen till kompis. kl 17:35 framma vid 17:45. går en bit. framme vid hans hus 17:55. två andra kommer. vi är nu 4 pers. dricker lite sprit. äter löjrom, ostbricka o 4 rätters middag. kl 22:20 drar vi ut. åker in till stan. framme vid östermalmstorg vid 22:50. går till skansen därifrån. show börjar 23:15. kollar på det. dricker lite mer. åker hem. dricker lite mer.


   
SvaraCitera