Aviseringar
Rensa alla

berätta om gubbar ni kommit på


Ämnesstartare

typ en gubbe som heter darkninja eller rolf som har någon superkraft, förmågan att ta kritik utan att behöva ge kritik t.ex. sen kanske våra gubbar får slåss eller så och man kan inte vara odödlig!

Kör


   
Citera
Ämnesstartare

haha, bullshit man


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig kommit på en gubbe, gillar tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så jävla oseriösa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en gubbe kom på mig en gång 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min gubbe heter eddie mcstrawfist och är tusen år gammal men ser inte ut att vara en dag över 27. han är en van snookerspelare och blev sexa i karlstads snookermästerskap i fjol. Alla hans kroppsdelar har god symmetri och ingen del av hans kropp är märkligt skapad, utseendemässigt är han väldigt lik gugge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

en gubbe kom på mig en gång 🙁

berätta mer (trots att jag inte kan säga att det är oväntat)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bridget Jones:

min gubbe heter eddie mcstrawfist och är tusen år gammal men ser inte ut att vara en dag över 27

finns redan, Moses heter han[blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Randroid:

Har aldrig kommit på en gubbe, gillar tjejer.

[love]

Nintendos BFF:

en gubbe kom på mig en gång 🙁

[love][love]

Bridget Jones:

typ en gubbe som heter

Vad tar och/eller röker du?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Vad tar och/eller röker du?

Va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Din guide i gubbjungeln

Väljer bluesgubben


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han heter Per och han bor i skogen. Han jagar alla på natten fast de inte vill. I alla äckelgubbar bor det en liten Per. Han har en stor yxa och en röd/grön flanellskjorta. Han är bra på att hyvla stocken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yngve, mannen med kraften att inte använda facebook för att verka ungdomlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Manne är en medelålders+ man som bor i en hyresrätt i Skavsta. Om mornarna läser Manne tidningen och förundras över allt hemskt i världen. Han kan inte riktigt greppa att människor ibland utför väldigt onda handlingar.
Manne gillar Icas cornflakes bäst, men det erkänner han inte för många. En ska ju tycka bättre om Kellogs.
Det finns ett promenadstråk som passerar precis utanför Mannes fönster i köket. Ibland tar Manne en promenad där själv, men allt som oftast sitter han på en knarrig köksstol, dricker sitt te och studerar joggare och hundrastare.
Senast Manne kysste var han 32 år gammal och det skedde på en personalfest som jobbet ordnat. Kollegan Tina hade fått några för mycket och fann snabbt en hångelpartner i Manne.
Det var kladdigt och Tina smakade sprit.
Mannes superkraft är att den han tittar på samtidigt som han drar sig i öronen dör.


   
SvaraCitera