Aviseringar
Rensa alla

Berätta om kille för mamma


Dan_the_ironman:

DET ÄR DET FÖRSTA DU TÄNKER PÅ VARJE GÅNG NGN NÄMNER KILLE OCH UTLÄNDSK I SAMMA MENING JUEH

SER DU IN I MIN HJÄRNA ELLER VAD TÄNKER JAG PÅ NU


   
SvaraCitera

isola:

VAD TÄNKER JAG PÅ NU

KATTER


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

KATTER

r1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3vlig diskussion ni har här asså [bigsmile]

Hur som helst gick det bra att berätta för mamma (ni som bryr er) och hon sa att vi kunde träffas. Men mamma tyckte vi skulle börja träffas tillsammans med våra kompisar så att man blir mer avslappnad när man är med sina kompisar och därför kommer jag att märka hur han beter sig när han är med dem.

Just information


   
SvaraCitera
Vippen

[y]


   
SvaraCitera

MisterLikeYourShirt:

3vlig diskussion ni har här asså Hur som helst gick det bra att berätta för mamma (ni som bryr er) och hon sa att vi kunde träffas. Men mamma tyckte vi skulle börja träffas tillsammans med våra kompisar så att man blir mer avslappnad när man är med sina kompisar och därför kommer jag att märka hur han beter sig när han är med dem. Just information

vad skönt att det gick bra! jag har också varit i ungefär sama sits för ungefär ett år sedan, men för min del så vart det mer så att hon förstog att det inte bara var min granne som jag ''gick ut och gick'' med, så tillslut så frågade hon vem jag tyckte om och brukade träffa, haha! men det gick bra, hon förstog, även fast den killen inte hade så bra umgänge, så förstog hon att han fortfarande kan vara hur gullig och snäll som helst, och att man inte kan råför vem man gillar/ blir kär i ! Lycka till med killen förresten![bigsmile][wink][love]


   
SvaraCitera

isola:

Men sålänge han behandlar dig bra och inte har några knasiga eller förtryckande idéer om kvinnor

Gillar att det är det första du skriver när hon nämnde att han är utländsk.

Image

Jimmie är stolt.


   
SvaraCitera

passaro:

Jimmie är stolt.

[love]


   
SvaraCitera

passaro:

Gillar att det är det första du skriver när hon nämnde att han är utländsk.

Skämt å sido så var det ju antagligen det mamman var orolig för, förstår du väl.


   
SvaraCitera
Paseo

isola:

förstår du väl.

ne inhemska umare fattar aldrig sånt

tänk om mamsen visste va jag har för snubbe hihi


   
SvaraCitera