Aviseringar
Rensa alla

Berätta om...


Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Okey. Fast lite taskigt var det att ta upp det ifall det nu är sant .. men hon verkar vara en vääldigt känslig person lol. Orka bli sur. [crazy]

Jo, det var väl ganska dumt. Fick en utskällning av mamma så. Men jo, sur känns ganska överdrivet.


   
SvaraCitera

gurkan92:

haha samma sak har hänt mig, bara att jag fotade en tjej då[crazy]
Dessutom puffade hon till en kompis i sidan, såg ut som om hon skulle säga "vad håller den där idioten på med för något" fasen va pinsamt det var, jag fick en riktig chock när jag såg bilden!

Haha fy [crazy]

Pepparkaksgubbe:

Stalkers [zzz]

En gång är ingen gång [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

En gång är ingen gång [crazy]

haha samma här, jag svär[y]


   
SvaraCitera

gurkan92:

haha samma här, jag svär[y]

Bra det [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah kom på en till grej som var ganska pinsam. Skulle skicka ett sms "ha det kuk" till en kompis, och råkade skicka det till min pappa som jag inte hade sett på ett år. Inte en stor grej, men jag fick lite ångest ändå, och speciellt eftersom han ringde upp [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer inte ihåg något... typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt jag gör är pisamt. [blush]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en gång gormande beställt en negerboll i skolcafeterian omedveten om att den som jobbade där just den dagen som stod med huvudet inuti ett skåp där stod han stod och rotade var en svart man på ca 2 meter....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Insert name here:

Här är en video.

din jävel! tryck inte på hennes länk, seriöst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Insert name here:

Här är en video.

din jävel! tryck inte på hennes länk, seriöst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var i lördags och jag och mina kompisar satt på tågstationen, klockan var nog runt nio-tiden och folk var lite alkoholpåverkade då det var festival i stan. Jag och mina ganska öppet sexuella vänner fantiserade (inte rätt ord egentligen då denna "fantasi" inte var trevlig) om hur vi skulle "förföra" vår andra kompis äckliga pojkvän för att reta upp vår kompis. Jag började så smått göra lite "sex-moves", kompisar skrattar, jag fortsätter och börjar stryka innersidan av mitt lår upp mot... ja ni vet. Medan jag gör lite sex-faces så ser jag en kille stå och glo på mig! Jag blir chockad och börjar så smått skratta medan jag inser att han trodde det var åt honom. "Är allt okej?" frågar han och jag börjar desperat försöka förklara mig. Det går inte så bra då jag och mina kompisar gapflabbar och ser antagligen mycket fulla ut då vi vinglar medan vi försöker fly. "Ta det lugnt ikväll" är det sista jag hör av honom. Jag skäms asmycket men kan fortfarande inte sluta skratta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera