Aviseringar
Rensa alla

Berättade om hur han låter - han slutade göra det.


Ämnesstartare

Jag har under de senaste veckorna haft sex med en kille som jag brukade ha sex med för 2 år sedan.

I alla fall så är han så mysig och kelig och gör typ söta små marsvins-stöningar som jag bara älskar, alla hans stön är helt underbara för de är typ tysta och konstanta. <3

Eller ja de var det, för efter att vi hade haft sex för första gången på två år så la jag mig på hans mage, lekte med hans hand och sa "ååh, jag har saknat dina härliga marsvins-stön!" han såg chockad ut och när jag berättade hur fint jag tyckte det var... så säg han ännu mer freakad ut...

Gångerna efter det så gjorde han inte sitt härliga stön. </3

Hur hintar jag att jag vill ha tillbaka de sexiga stönen? <3333


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marcus Normark:

[love]

[love]

I don't get it men kärlek på dig med! <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe crazy är du. [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem är han?[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Hehe crazy är du. [crazy][crazy]

Hahaha, men... Du skulle också älska det, gå och ha sex med honom nu så får du höra själv. .P *pimpar ut*...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Hahaha, men... Du skulle också älska det, gå och ha sex med honom nu så får du höra själv. .P *pimpar ut*...

Hehe vet ej vart han bor men tack ändå. [crazy][wink] Spela in nästa gång vettja så får alla höra. [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Vem är han?[smile]

Han är faktiskt anledningen till att jag blev medlem på um, för jag blev förälskad i honom och han tog min oskuld men jag har aldrig berättat om det för honom...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Han är faktiskt anledningen till att jag blev medlem på um, för jag blev förälskad i honom och han tog min oskuld men jag har aldrig berättat om det för honom...

En UMare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Hehe vet ej vart han bor men tack ändå. [crazy][wink] Spela in nästa gång vettja så får alla höra. [bigcheers]

Lol, jag ska fråga om jag får. <3


   
SvaraCitera

Violine:

Hur hintar jag att jag vill ha tillbaka de sexiga stönen?

Slå honom i ansiktet riktigt hårt. [blush]
Eller så får du be om det. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Lol, jag ska fråga om jag får. <3

Meh, han får ju inte veta, han kommer nog inte tillåta det då ju. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror det kan bli ganska svårt att få honom att börja med dom igen! nu kommer han ju nämligen varje gång typ, tänka på det och därmed bli generad och därefter lägga av = stönfritt sex


   
SvaraCitera

BTW!?
Sup honom asfull och gör honom kåt, så kan han inte tänka på att han måste vara tyst. [y] funkar helt säkert.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ickegodkänd:

Slå honom i ansiktet riktigt hårt. [blush]
Eller så får du be om det. [blush]

Lol, känns fel att tala med dig om det när du nästan vet vem det är. XD

Jag ville inte fråga honom om min kompis kompis kände honom btw, kändes inte väl awkward.

SilentScream:

Meh, han får ju inte veta, han kommer nog inte tillåta det då ju. [sad]

Ohwwww, vem vet? (Nej du har rätt).

JLegendary:

tror det kan bli ganska svårt att få honom att börja med dom igen! nu kommer han ju nämligen varje gång typ, tänka på det och därmed bli generad och därefter lägga av = stönfritt sex

Oh crap...


   
SvaraCitera