Aviseringar
Rensa alla

Berättar ni allt för era kompisar?


Ämnesstartare

Gör ni det? Jag tycker det verkar jätte intressant då i mitt perspektiv så är det tjejer som är mer så (Kan ha helt fel, det är därför jag vill veta). Tex om jag börjar skriva med en kille låter jag mina kompisar få veta allt vi skriver. Eller om jag är i en relation får dem också reda på allt! Om vi bråkat och i sådana fall om vad och vad vi gjorde då eller sådana saker (de mer privata får bara mina närmaste kompisar reda på). Sen har jag många äldre kompisar så då får jag veta ALLT "privat" också... Jag menar verkligen DETALJERAT! Det konstiga är att jag vet att mina kompisar skulle dööö om deras killar skulle säga allt dem säger till sina killkompisar. Så jag undrar berättar ni allt och om ni inte gör det, gjorde ni det en gång i tiden? (Och hur privat kan ni gå med era kompisar)


   
Citera
Ämnesstartare

asså jag kan gå hur privat som helst med mina närmsta vänner och det kan dom med. vi gör privata grejer med varann också Blink 

nä skoja men jag har en ganska öppen relation till dom 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej , litar inte på någon mer än mig själv 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har typ två-tre kompisar jag skulle kunna berätta vad som helst för, men jag gör det inte.

När det gäller att prata om just killar gillar jag inte att säga allt för mycket. Om någon frågar har jag inget emot att berätta vad jag tycker eller har sagt till honom, däremot skulle jag aldrig utförligt redogöra för eventuell respons eller dela med mig av saker som andra i vanliga fall inte skulle kunna veta om killen i fråga. Tycker det är en aning respektlöst att sprida vidare saker som var menade för mig och känner inte riktigt att det är någon annans ensak heller.


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera
reben

nä e pryd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag pratar om nästan allt med mina kompisar. Jag brukar få lyssna på väldigt mycket snack om killar men jag berättar inte mycket själv. Bara min närmsta vän vet att jag är bi så jag snackar aldrig om vilken tjej jag gillar. men vi snackar ofta om vilka killar eller tjejer (på avundsjuk sättet) som är snygga 


   
SvaraCitera
mynona

Berättar olika saker för olika kompisar. Slår man ihop allt de har fått höra så har man min fullständiga sanning. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: asså jag kan gå hur privat som helst med mina närmsta vänner och det kan dom med. vi gör privata grejer med varann också  

nä skoja men jag har en ganska öppen relation till dom

Tumme upp

tevepro: Nej.

reben: nä e pryd

Aaron: Nej , litar inte på någon mer än mig själv 🙂

Varför det?

nöbby: Tycker det är en aning respektlöst att sprida vidare saker som var menade för mig och känner inte riktigt att det är någon annans ensak heller.

Men en närmaste kompisar sprider ju inte vidare (om dem är äkta kompisar då)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror jag har personer jag hade kunnat berätta vad som helst för, men jag väljer att inte göra det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: vi gör privata grejer med varann också

önskar ibland att jag fötts som tjej så att jag också fått vara med på myskalas Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skriver/pratar om det mesta med de jag litar på. Men inte exakt allt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Jag tror jag har personer jag hade kunnat berätta vad som helst för, men jag väljer att inte göra det. 

Varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Berättar olika saker för olika kompisar

Beroende på vad?

FruLiten: Jag tror jag har personer jag hade kunnat berätta vad som helst för, men jag väljer att inte göra det.

Varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:

För dagens människor går inte lita på , för privata saker angår inte ju inte andra än en själv ^^


   
SvaraCitera