Aviseringar
Rensa alla

Berättar ni allt för era kompisar?


Ämnesstartare

Zerafina: Varför inte?

HAHAHAH exact! Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

önskar ibland att jag fötts som tjej så att jag också fått vara med på myskalas Rodnar

kan du väl nu också gubben 


   
SvaraCitera
mynona

Cutenessoverload: Beroende på vad?

beroende på deras personligheter. man får olika saker från olika människor och utövar olika delar av sin personlighet med olika människor beroende på hurdana de är. Jag talar tex aldrig sex med en vän därför att vår sexualsyn är så olika att vi inte förstår varandra i det avseendet, men däremot talar jag mycket om konst med hn eftersom vi är lika varandra i det avseendet, osv.

Nu läste jag igenom din fråga bättre och ser att du verkar mena mest saker som har med kärlekslivet och så att göra? det har jag inte uttalat mig om ovan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:

Tumme upp

Varför det?
Men en närmaste kompisar sprider ju inte vidare (om dem är äkta kompisar då)

Spelar ju ingen roll, jag kan inte ta mig rätten att berätta personliga saker om någon annan för mina kompisar :P. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är en tvättäkta skvallerbytta. Nej då, finns hemligheter som jag hållt i flera år, DECENNIER och inte sagt ett pip om än idag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä, dom berättar allt för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: kan du väl nu också gubben

nja, det är svårare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:

HAHAHAH exact! Mycket glad

Hahaha du skrev typ exakt samtidigt Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron: För dagens människor går inte lita på , för privata saker angår inte ju inte andra än en själv ^^

Det beror ju på vilken sorts relation man har till sina kompisar. Tex hade en "bästis" för typ ett år sen som jag visste att jag inte kunde lita på, så jag sa ALDRIG några hemlisar till henne vilket jag inledde min vänskap med min nya bff med för att jag visste att jag kunde lita på. (Kände på mig det) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

nja, det är svårare

du kan vara med oss när tillfället ges


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom gillar äldre män vet du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: du kan vara med oss när tillfället ges

äh, skulle bara bli pepparsprejad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload: Varför inte?

Jag undviker att prata om mycket, tex jag skulle kunna men vill inte berätta för min nuvarande om vad jag gått genom 
Jag skulle kunna berätta för min mamma att jag röker pot, men jag väljer att inte göra det

Det finns ganska mycket egentligen jag hade kunnat berätta, och ändå känt mig trygg, men ändå väljer att stå över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

äh, skulle bara bli pepparsprejad

Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd: önskar ibland att jag fötts som tjej så att jag också fått vara med på myskalas

Haha! Det är också en fråga som jag kanske ska ta upp... Hur "sexuella" är ni med era kompisar ;). Tycker att det är lite taskigt att killar inte kan va det utan att anses som bögar medan tjejer kan hålla på hur mycket som helst utan att bli dömda...

Gruvan: Skriver/pratar om det mesta med de jag litar på. Men inte exakt allt.

Vad kan du inte berätta?

mynona: beroende på deras personligheter. man får olika saker från olika människor och utövar olika delar av sin personlighet med olika människor beroende på hurdana de är. Jag talar tex aldrig sex med en vän därför att vår sexualsyn är så olika att vi inte förstår varandra i det avseendet, men däremot talar jag mycket om konst med hn eftersom vi är lika varandra i det avseendet, osv.

Precis!! Jag brukar alltid läsa av en person och se hur långt jag kan gå och vad som är ok för den och vad som inte. Alla är ju olika!


   
SvaraCitera