Aviseringar
Rensa alla

bered en väg för herran


Ämnesstartare

vi är nu åter, efter lite tjatande. er uppgift är nu att visa lite jävla tacksamhet, genom att sluta vara idioter och göra um beboeligt igen.

ännu en goebbels, för att hylla svunna tider.

Image


   
Citera
blum
 blum

berg sjunken djup stån upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yeah det kommer att hända. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kamrater!

mitt förslag är att vi börjar med att arkebusera de religiösa som har börjat göra sitt intåg. inte för att de är en stor grupp utan för att jag avskyr religiösa. därefter rensar vi upp bland kulturchauvinisterna. jag är övertygad om att debatternas kvalitet skulle öka om man gjorde sig av med "lidande små barn", "sming" och andra råttor.

sist men inte minns konfiskerar vi det revir som våra hatar randoms har tagit. bort med packet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

velociped:

inte för att de är en stor grupp utan för att jag avskyr religiösa.

Jag känner mig djupt frolämpad och kränkt. Alla vet att ateister är fan så mer irriterande än religiösa (kristet pack och dylikt borträknat).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

velociped:

religiösa

religion är kondenserad metafysik, och utan metafysik så blir man folkpartist. är detta ett öde som du önskar världen?

velociped:

kulturchauvinisterna

det är väl inte särskilt kollektivistiskt att förespråka öppensinnighet. ditt verkliga problem är inte att folk är inskränkta, det är att de inte tycker som du. viktig skillnad.

velociped:

lidande små barn

rör du mina lolis så dör du.

velociped:

"sming"

är det där utländska, eller har jag missat något?

velociped:

andra råttor

respektera råttor.

velociped:

det revir som våra hatar randoms har tagit

randoms är viktigt, alla behöver någon att håna. men det måste finnas en balans, där får du medhåll. men det handlar inte om vilka som är flest, det handlar om vilka som syns mest. så felet är inte deras.

velociped:

bort med packet!

absolut inte. packet är bara ovetande stormtrupper inför vår kulturrevolution.

på det stora hela, ett trefaldigt leve för den nya världsordningen!

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heil Goebbels!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har varit saknad.

Inte ett öga torrt denna underbara natt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mablethorpe:

Jag känner mig djupt frolämpad och kränkt. Alla vet att ateister är fan så mer irriterande än religiösa (kristet pack och dylikt borträknat).

jag är villig att göra ett undantag för sekulariserade judar om jag får en andel av ditt guld.

Leijonsparf:

religion är kondenserad metafysik, och utan metafysik så blir man folkpartist. är detta ett öde som du önskar världen?

hur kan man kondensera det som ej existerar? religion är en farsot, ett folkets opium och ifall vi någonsin ska få en revolution värd namnet så måste vi göra oss av med de självförtryckta. ifall de är snälla kan de dock få sitta i ett arbetsläger i småland, förslagsvis jönköping.

Leijonsparf:

det är väl inte särskilt kollektivistiskt att förespråka öppensinnighet. ditt verkliga problem är inte att folk är inskränkta, det är att de inte tycker som du. viktig skillnad.

bra poäng, men jag måste säga att jag inte har sagt något om öppensinninghet. det är väl inte särskilt öppensinningt att vilja göra sig av med individer som runkar till en bild av madeleine och nynnandes på "små grodorna"? nej, problemet är formen deras inskränkthet tar och graden av inskränkthet.

Leijonsparf:

är det där utländska, eller har jag missat något?

http://ungdomar.se/user_info.php?user_id=187126 om du inte redan har lagt märkte till personens idioti så kommer nu snart att bli varse den.

Leijonsparf:

respektera råttor.

marsvin då. hemska gnagare som luktar urin.

Leijonsparf:

men det handlar inte om vilka som är flest, det handlar om vilka som syns mest. så felet är inte deras.

fast eftersom randomsen syns mest nu när de inte längre är återhållna av bra användare så är det våran plikt att trycka tillbaka dem till deras plats av tysthet så att jag endast behöver känna till att de existerar när jag så önskar.

Leijonsparf:

absolut inte. packet är bara ovetande stormtrupper inför vår kulturrevolution.

packet så som det ser ut idag är högst reaktionärt, men det har potential. det har du rätt i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem är vem.


   
SvaraCitera

vet ingenting


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

velociped:

hur kan man kondensera det som ej existerar?

utan metafysiska föreställningar om generella funktioner i universum och hur allting faktiskt hänger ihop, så blir man just folkpartist. allt du behöver göra är att säga att det är detta öde som du önskar världen.

velociped:

nej, problemet är formen deras inskränkthet tar och graden av inskränkthet.

alltså deras åsikter, och inte deras inskränkthet. men frukta ej, herren är här för att likrikta massorna.

velociped:

http://ungdomar.se/user_info.php?user_id=187126

tids nog. har bara varit registrerad i 12 timmar.

velociped:

marsvin då. hemska gnagare som luktar urin.

du, respekt för gnagare.

velociped:

fast eftersom randomsen syns mest nu när de inte längre är återhållna av bra användare så är det våran plikt att trycka tillbaka dem till deras plats av tysthet så att jag endast behöver känna till att de existerar när jag så önskar.

det enda som krävs för att randoms ska triumfera är att bra användare står overksamma. misslyckandet är helt och hållet de bra användarnas.

velociped:

packet så som det ser ut idag är högst reaktionärt, men det har potential. det har du rätt i.

vore packet reaktionärt så skulle något problem inte föreligga.


   
SvaraCitera