Aviseringar
Rensa alla

Beroende av mat


Ämnesstartare

Jag är inte en riktigt tjock person .. men lite överviktig är jag. Jag älskar värkligen att äta, det är som en passion för mig.
Jag är mest beroende av bröd, ost, ketchup och mat som till exemple pyttepanna och köttbullar.
Jag är igång med träning och så, jag försöker att äta nyttigt och inte småäta men det är som om att jag inte kan kontrolera mig själv. En minut innan jag gå och smackar i mig 10 mackor i rad kan jag säga till mig själv "nej nu ska jag inte äta mackor! och om jag äter så bara en" men det är som ett monser lixom jag har värkligen inte någon kontroll över mig själv när jag börjar äta och det är lite läskigt!
Jag vet inte hur jag ska göra, jag är rädd för att bli riktigt tjock tillslut!


   
Citera
Ämnesstartare

Det är värt att vara tjock om man får äta det man vill. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyssna på det här då: Jag vill gå upp i vikt men kan inte, jag äter extrema mängder av allt! Godis, chips, pizza, vanlig mat, läsk, allt..

Jag e ganska smal men inte extremt, e inte mitt problem värre än ditt? Du kan ju åtminstone styra över ditt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dobidamdam:

Jag e ganska smal men inte extremt, e inte mitt problem värre än ditt? Du kan ju åtminstone styra över ditt..

Det är nog lättare att gå upp än att gå ner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vadå är inte alla beroende av näring[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Det är nog lättare att gå upp än att gå ner.

Det är det fan inte.. Vill man gå ner är det bara att äta normalt och att träna. Jag äter som fan, allt jag kommer över och tränar mycket. Ändå går jag inte upp i vikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dobidamdam:

Det är det fan inte.. Vill man gå ner är det bara att äta normalt och att träna. Jag äter som fan, allt jag kommer över och tränar mycket. Ändå går jag inte upp i vikt.

Jag har varit överviktig. Det var skit svårt att gå ner. Tränade varje dag i 1.5 år och jag åt inte godis eller skräp mat.

För vissa är det så att man typ inte ens kan gå upp. Men för dom flesta (tror jag iaf) är det mycket lättare att gå upp än ner. Det är bara att äta onyttigt, vilket är grymt gott, och bara lata sig vilket dom flesta nog gillar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är så 16åringar fungerar. Vill du motverka det, motionera istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bli vegan [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Det är bara att äta onyttigt, vilket är grymt gott, och bara lata sig vilket dom flesta nog gillar.

Du anar inte hur fel du har..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranoia:

men det är som ett monser lixom jag har värkligen inte någon kontroll över mig själv när jag börjar äta och det är lite läskigt!

haha [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dobidamdam:

Du anar inte hur fel du har..

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranoia:

Beroende av mat

Det är alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranoia:

pyttepanna och köttbullar.

Vilka jävla skitgrejer att vara beroende av [crazy] onödigt


   
SvaraCitera

mjölk:

bli vegan

jag e vegan, haft precis samma problem som trådskaparen ändå xD


   
SvaraCitera