Aviseringar
Rensa alla

Beroende av porrsurfande.


Tyrael

trordu:

Du tror inte att du är beroende eller vad säger du? 🙂

Du är fejk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Du är fejk.

Varför tror du det? För att du känner igen dig så mycket så det kunde verka som om det är du själv som skrivit fast i ett stadie av schizofreni?


   
SvaraCitera

trordu:

För övrigt. Det är så sjukt psykande att lära sig använda "fel hand" eller hur? 🙂

Handleden får lida bäst den vill. Jag ska få njutning! [bigcheers]


   
SvaraCitera

haha jag får inte speciellt ont i handleden. brukar sällan komma dit. kommer till det stadiet att det gör ont i typ skrevet. elelr vet inte hur jag ska förklara. det gör ont i "knip" muskeln som spänner sig när man kommer. då vet jag att jag har runkat för mycket o jag slutar därefter. men hade en period när jag nog var lite som du beskriver. hade hittat världens bästa porrsida. blev jättekåt varje gång jag besökte den. drömde om den osv. men jag tröttnade som tur var :).

annars tror jag att anledningen till ditt "missbruk" är att du lyckas tända på fler saker än en medelsvensson gör. du ser nog fler detaljer som gör dig tänd vilket gör att du kan bli tänd på fler saker och lättare än oss andra.

jag har märkt att om jag fokuserar på mina andra känslor så brukar inte kåtheten ha få så mycket plats. då kan jag gå i flera dagar utan att runka liksom.

känner din tjej till ditt porrsurfande btw?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MEN! Är det bara jag här som är beroende och fast i porrträsket? Svårt att tro... jag ville ju ha någon som kände sympati. Fast de flesta lever väl i förnekelse...

ClaytoN:

Handleden får lida bäst den vill. Jag ska få njutning!

Haha, ja om man skiter i den så är det ju inget problem. Jag hade tänkt använda den till annat också 🙂

Fan sluta resonera så där [crazy] Jag känner hur djuret växer till liv i mig! Jag ska klara veckan ut!


   
SvaraCitera

haha, ahaaaa, du vill ha sympati från kåta tonåringar? 🙂

trordu:

Fan sluta resonera så där Jag känner hur djuret växer till liv i mig! Jag ska klara veckan ut!

det är väl d vi kommer göra med dig :P.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

hade hittat världens bästa porrsida. blev jättekåt varje gång jag besökte den. drömde om den osv. men jag tröttnade som tur var :).

Jag har haft många favoriter under åren. Men jag gav aldrig upp när jag tröttnade på en. Jag tror jag även gillar jakten på något nytt. Så många sidor till beroendet...

sn1per:

annars tror jag att anledningen till ditt "missbruk" är att du lyckas tända på fler saker än en medelsvensson gör. du ser nog fler detaljer som gör dig tänd vilket gör att du kan bli tänd på fler saker och lättare än oss andra.

Ja, kanske. Förmodligen en grej är kombinationen av en riktig rejäl portion bröstfetish och att jag hittat bättre alternativ för att få utlopp för det än den vanliga svenssonaktiga TV1000-porren. (den som går gratis från midnatt till 02 eller vad det är) Sällan något där som tänder mig särskilt.

sn1per:

känner din tjej till ditt porrsurfande btw?

Nej, ingen för förutom jag. Morsan har säkert misstänkt vad jag gjort vid datorn på nätterna under den tiden jag bodde hemma. Men tjejen anar garanterat inget. Hon tror kanske att jag tittar någon gång ibland. Men inte att jag tittar så ofta som jag gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

haha, ahaaaa, du vill ha sympati från kåta tonåringar? 🙂

Ja [bigsmile] Det så min sexualdrift är. Som en kåt tonårings. I övrigt, jag lyssnar på "kåta tonåringar" om dom har något vettigt att säga.

Om ålder förresten. Finns det åldersgräns på detta forum? Åt något håll?


   
SvaraCitera

trordu:

Jag har haft många favoriter under åren. Men jag gav aldrig upp när jag tröttnade på en. Jag tror jag även gillar jakten på något nytt. Så många sidor till beroendet...

a om jag hade gillat jakten på något nytt så hade jag nog vart kvar i träsket.

trordu:

(den som går gratis från midnatt till 02 eller vad det är) Sällan något där som tänder mig särskilt.

samma här. har på senare tid utvecklat min bröstfetisch. men tänder inte mycket på porren på tvtusen tex. bara litegrann ibland tycker jag något är upphettsande.
(seröist, källan kan nog vara att du tycker om jakten så mycket så du hela tiden matar på din fetisch medan jag tex inte har nån förkärlek till jakten så jag blir inte utsatt för lika mycket porr)

trordu:

Men tjejen anar garanterat inget.

ok, vet inte om det är bra eller dåligt faktiskt 🙂


   
SvaraCitera

finns ingen åldersgräns


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

ok, vet inte om det är bra eller dåligt faktiskt 🙂

Jag vet att jag inte skulle vilja att hon visste om det. Det är också en anledning till att jag vill sluta. Känns lite grann som svek mot henne då jag vet att hon inte skulle gilla det/förstå.


   
SvaraCitera

mm, men hon kommer ju förr eller senare komma på dig. om du inte har värsta säkerhetsrutinerna och lösningar på alla möjliga skräck situationer :P.


   
SvaraCitera

Önskar ibland att jag hade samma missbruk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

(seröist, källan kan nog vara att du tycker om jakten så mycket så du hela tiden matar på din fetisch medan jag tex inte har nån förkärlek till jakten så jag blir inte utsatt för lika mycket porr)

Det blir lite grann som spelberoende (typ enarmade banditer och poker osv) i kombination med sexberoende. Alltid leta, leta leta. Och sen VINST!

sn1per:

samma här. har på senare tid utvecklat min bröstfetisch. men tänder inte mycket på porren på tvtusen tex.

Samma här, oftast tycker jag bara, men! Vad gör den där jättek*ken där i närbild?! Det är inte det jag vill se när jag tittar på porr!


   
SvaraCitera

o då tänker jag att om du var ärlig mot henne och hon fick veta att du verkligen vill sluta så kanske hon skulle känna sig delaktig/förtrodd o kanske bara försöka hjälpa dig. eller så kanske hon reagerar på ett mer negativt o destruktivt sätt. vet inte va ni har för förhållande. o därför vet jag inte om det är en bra eller dålig sak att hon inte vet :S


   
SvaraCitera