Aviseringar
Rensa alla

Besatt av hans ex?


Ämnesstartare

Jag har varit tillsammans med min pojkvän i ett och ett halvt år och känt varandra i fem år. Jag är inte den avundsjuka typen även om det kommer att låta så men jag kan inte sluta att tänka på hans ex, drömma om henne (varannan natt typ), spara bilder på henne och helt besatt se om det finns nya bilder på henne. När jag går å shoppar är jag rädd för att se henne, vet inte varför. Tycker inte att hon är sådär jätteavundsjuksvacker men långt ifrån ful, ganska söt. Jag vet inte om jag är avundsjuk på henne riktigt för jag hade gärna haft samma hår och vissa saker som henne, men inte allt. Hon är inte den jag heller kallar perfekt. Jag känner mig inte rädd för att han ska ta tillbaka henne eller något. Inte ett dugg. Jag är jättesäker på honom och litar ju fullt ut på honom. Handlar inte om det. De bor nära varandra och ett tag hörde hon av sig väldigt mycket, flera gånger i veckan eller någon gång i veckan. Han ringde aldrig henne eller något. Vad tror ni att det beror på och vad ska jag göra?


   
Citera
Ämnesetiketter

Alltså, det låter nästan som om du är kär i hans ex.

Kan du inte bara sluta spara bilder på henne och försöka få det att rinna ut i sanden? Försök att inte tänka på henne så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är inte kär i henne.. det är helt säkert

uppenbar:

Alltså, det låter nästan som om du är kär i hans ex.

Kan du inte bara sluta spara bilder på henne och försöka få det att rinna ut i sanden? Försök att inte tänka på henne så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wilmah:

drömma om henne (varannan natt typ), spara bilder på henne och helt besatt se om det finns nya bilder på henne

Haha, du beter dig iaf som att du är betuttad i henne.
Annars vill du väl se hur hon har det utan din pojkvän, sämre eller bättre? För om hon saknar din pojkvän så har du ju gjort dig en vinst, och om hon skiter i honom så har du dragit en nit. Så genom att kolla hennes bilder försöker du klura ut hur hon har det/mår?

Ääh, jag vet fan inte. Lite konstigt iaf.


   
SvaraCitera

Känner igen detdär beteendet. Jag höll på likadant i ett förhållande, dock inte i samma grad som du. Jag tyckte mest att det var intressant att se och försöka upptäcka "vad" det var som han såg hos henne...

Avundsjuk var jag också, en aning. Ganska så normalt tror jag. Men som några andra skrev här ovan, så bör du nog lägga ner allt som har med att hålla koll på henne att göra..

Kan bli sjukligt, om det inte redan gått å blivit det..[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera