Aviseringar
Rensa alla

Beskriv er själva


Ämnesstartare

Hur skulle ni beskriva er själva? 🙂


   
Citera

The one above all, the voice of the voiceless 


   
SvaraCitera

Bäst


   
SvaraCitera

oförutsägbar, naiv, dominant, passionerad, falsk, egoist, elak


   
SvaraCitera

Lättgörlig, omtänksam, pratglad, tankspridd, flitig prokrastinerare.


   
SvaraCitera

tkr jag har beskrivit mig själv rätt bra i min presentation så kopierar ba' texten därifrån

"I övrigt är jag en pratglad tjej med mycket känslor som har alldeles för många intressen för sitt enda liv. När jag mår dåligt spelar jag piano, när jag är lycklig fotograferar jag, när jag behöver egentid broderar jag, när jag är kär skriver jag (... på min sci-fi-roman jag började på i högstadiet) och när jag är arg går jag ut på promenader med min hund. Pluggar och jobbar, lagar gärna mat och älskar att äta, går på filmfestivaler, reser runt, talar fem språk, barhänger (fast dricker mest cola zero), bakar morotskakor och läser så många böcker jag bara kan."


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Jag är en engagerad, driven, tankspridd och kreativ tjej som enkelt kan gå från att vara inne i min egna bubbla, till att bli öppen och social. Stooor fantasynörd av de flesta slag, (lotr står mig kärt, det gör även got och starwars) och gillar grunge/indie/rock musik. 


   
SvaraCitera

Tänkte först säga lat, men nej, jag är bekväm av mig. Otroligt motivations driven. Gillar verkligen att vara för mig själv och lyssna på podcasts osv.


   
SvaraCitera

Introvert analytisk kille som är pragmatisk. Jag är trogen och lojal med ett visst lugn (även om jag verkar lugnare än jag är). 
Familjen (husdjuren inkluderade) är viktig för mig trots att den knappast varit särskilt stabil. Gillar datorspel/datorer, programmering, läsning och att filosofera/tänka. Lyssnar mest på metal, hiphop och reggae. 


   
SvaraCitera
reben

1337


   
SvaraCitera

Stressad


   
SvaraCitera

patetisk fyllepoet 


   
SvaraCitera

Jag gillar flyttlådor


   
SvaraCitera

Jag är pinsam, rolig, klumpig, lugn, snäll, typ en chill tjej xD  och jag älskar att spela fotboll Galen


   
SvaraCitera
Kudhos

bro på utsidan, nörd på insidan.


   
SvaraCitera