Aviseringar
Rensa alla

Beskriv erat bästa flumm


Ämnesstartare

Satt 3 pers i en lägenhet i västerort.. först passade vi en sen passade vi en till

alla blev helt lamslagna för vi hade kommit över nån kanonröka.

känslan var väll som att man blev ett med stolen, benen försvann och musklerna fungerade inte.
sen blev allting tyst och det enda jag hörde var ett svagt pipade, mina kompisars röster blev som under vatten.

softa bananas va?

det var dehär vi meckade upp 😀

DSC00765.JPG


   
Citera
Ämnesstartare

Har haft många flumm stunder [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sLook:

det var dehär vi meckade upp 😀

Ser bra ut, beställt eller normalt handlat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hittade ludd i naveln en gång. Wild'n'out mothafuckas keepin' it real homie. Respect.
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Strongo:

Ser bra ut, beställt eller normalt handlat?

Det var en äldre kompis vars lägenhet vi satt i som hade beställt dedär av en bekant. [y]


   
SvaraCitera

sLook:

softa bananas va?

Ja. Du har rökt på, grattis! Varför ha en tråd där man skriver "jag rökte och det var soft"? Förstår inte poängen med det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sLook:

Det var en äldre kompis vars lägenhet vi satt i som hade beställt dedär av en bekant. [y]

Okej, nice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pajasen:

Ja. Du har rökt på, grattis! Varför ha en tråd där man skriver "jag rökte och det var soft"? Förstår inte poängen med det..

hej ost pung


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pajasen:

Ja. Du har rökt på, grattis! Varför ha en tråd där man skriver "jag rökte och det var soft"? Förstår inte poängen med det..

Faktiskt så håller jag med förstår inte heller poängen med denna tråd?
[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganska meningslöst att skriva om sådant enligt mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är iofs kul att höra hur det känns att röka på. Jag har ju aldrig gjort det själv [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fisk_den_tredje:

Ganska meningslöst att skriva om sådant enligt mig

finns ett antal forum jag tycker är onödiga.
Jag håller mig dock borta från dem istället för att klaga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns mest som en "jag-hittade-det-bästa-dödsknarket-som-finns-och-måste-därav-hävda-mig-på-internet" alá flashbacknewbie-syndromet


   
SvaraCitera

sLook:

Bifogade bilder

Där har vi nått att hänga upp i julgranen må jag säga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Känns mest som en "jag-hittade-det-bästa-dödsknarket-som-finns-och-måste-därav-hävda-mig-på-internet" alá flashbacknewbie-syndromet

och du lider av "jag-får-ingen-uppmärksamhet-av-mina-föreldrar-och-jag-kommer-dö-oskuld-så-jag-måste-klaga syndromen"


   
SvaraCitera