Aviseringar
Rensa alla

Beskriv någon du hatar


Ämnesstartare

Offentliga personer och familjemedlemmar räknas inte. Syftet med den här tråden är att ta reda på vad folk stör sig på hos andra människor, så det spelar ingen roll ifall ni väljer att berätta vem det rör sig om eller inte.


   
Citera

En kille i min klass e så jävla jobbig. Han är en rikitg slacker som inte gör en smula mer än nödvändigt. Sen tror ahn att han e cool om han inte vet saker. Som typ idag på klassrådet var det hans tur att vara ordförande. Han höll lixom på :
Vad ska jag göra nu daah, ska ni ställa frågor eller vaaaad?
gaaaaaaaaaaahhhhh!!!!!!!!!!!!!!!! jag stör mig![mad]
han e allmänt jobbig och en riktig jävla slacker!!!![mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag stör mig så jäkla mycket på folk i kassa kön som måst stå o räkna alla sina små mynt när dom ska betala, om det kostar typ 19,95 så kan dom inte bara ge en 20 lapp på en gång, utan står där som nåt jävla miffo räknar. För o sen komma fram till att det inte räcker iaf, så då ger dom en sedel.
Det är jävligt irriterande om man är lite stressad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läskig, dominant med höga kindben och läskig intensiv blick som spänner ögonen i en. Eh. Hatar vore nog lite att ta i, men denna person är inte omtyckt av mig ;<


   
SvaraCitera

bög. dålig hy. irriterande. pryd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag stör mig otroligt mkt på en kille i min klass..han är otroligt fet, har tandställning och det ser inte ut som om han har duschat på över en månad. Han är ser bara så ohygienisk ut.

Sen stör jag mig på min granne. Hon kanske är runt 70 och ser ut som en gammal alkis, så luktar hon även skit i käften. Vi i området kallar henne för kattkärringen, för vart hon än går så följer alla katter efter henne. Hon kan även namnen på alla katter och verkar veta exakt vilka som äger katter i området. På något sätt har hon fått reda på mitt hemnummer också, så hon plingar på och ringer hit hela tiden och kollar hur mina katter mår. Jag hoppas verkligen att hon dör snart..[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ROWBIN:

å hon plingar på och ringer hit hela tiden och kollar hur mina katter mår.

Fan vilken awesome människa. Du är en idiot som önskar kattmästaren död.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Fan vilken awesome människa. Du är en idiot som önskar kattmästaren död.

Jag är tyvärr inget större fan av folk som stör mig stup i kvarten eller väcker mig på helgerna runt 8-9. Hon gick t.om bara in hos en kompis till mig bara för att vi inte öppnade dörren. Nej, nackskott på henne..[smile]


   
SvaraCitera

Den enda personen jag verkligen hatar är min fd kompis.

Hela världen kretsar kring henne, mår inte hon bra så får hon alla oss andra att känna sig deprimerande. Om jag råkade må bra för en gångs skull så tog hon ner mig på marken igen och berättade för mig hur värdelös jag är. Ingen får heller veta bättre än henne, nej nej, hon vet allt i hela världen och så fort någon visar att de är bättre än henne så måste hon direkt säga att du är värdelös.

Hon ska alltid ge andra tips, hon ska stå i centrum, om två personer bråkar ska hon genast lägga sig och säga hur de ska lösa det och kommentera andra samtidigt som ingen får kommentera något om henne för hon är ju perfekt, och när hon bråkar med någon har hon alltid rätt och ingen annan får lägga sig i.

Hon har fått mig att ha noll självförtroende, ett tag gick jag runt som ett jävla spöke medan hon terroriserade mig mentalt.

Att min första pojkvän först ville vara tillsammans med henne och sen vart tillsammans med mig känns inte heller så bra...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ROWBIN:

fått reda på mitt hemnummer också, så hon plingar på och ringer hit hela tiden och kollar hur mina katter mår. J

hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ROWBIN:

På något sätt har hon fått reda på mitt hemnummer också, så hon plingar på och ringer hit hela tiden och kollar hur mina katter mår.

Fan vad guld [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min "kompis" som håglade med min snygging.
FAAN, HON SKA JU FÖ FÖR IN I HELVETE [mad]
Funderar på att bli ihop med hennes ex, eller är det för elakt? [blush][rolleyes][cute]


   
SvaraCitera

ROWBIN:

Jag hoppas verkligen att hon dör snart..[tired]

[bigsmile] Din stackare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En kille som gick i min förra klass [mad]
Han är den kortaste 92an som finns men ändå tror han att han e såå snygg och bättre än alla andra, han sa alltid taskiga kommentarer till alla i klassen och fick de andra cp fotbolls killarna i klassen att skratta och hålla med.. jag fattar inte hur han kunde vara en av de "populära", människan är grymt ful[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt ex.


   
SvaraCitera