Aviseringar
Rensa alla

beslutsångest


Ämnesstartare

DoktorMaJk:

Men då kan du leva ditt liv till fullo igenom att inte ta livet av dig och försöka vara lycklig. [y]

Är inte lycklig, lär inte bli det heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blum:

Är inte lycklig, lär inte bli det heller.

Woaw, im done here.

Då har du ställt dig in på att du aldrig kommer bli lycklig heller, alltså. Vad är det som gör dig olycklig dårå?
är det ens värt att ta livet för?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blum:

hur menar du?

Finns det ingen förändring som lockar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DoktorMaJk:

Då har du ställt dig in på att du aldrig kommer bli lycklig heller, alltså. Vad är det som gör dig olycklig dårå?
är det ens värt att ta livet för?

Haha :> vill du skratta åt mig för att jag inte har några riktiga problem? Go ahead isåfall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså vad fan händer med dig? Vad mår du ens dåligt över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför tänker du så mycket? Varför kan du inte bara skita i det? Varför ska du tvinga fram en illusion du har?
Förlåt, men du är 17. Och vad är felet? Du säger att det egentligen inte finns något fel, mer än att allt känns så meningslöst. Sluta försök göra det meningsfullt då. Gör saker, tänk på annat. Planera din framtid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blum:

Haha :> vill du skratta åt mig för att jag inte har några riktiga problem? Go ahead isåfall.

Men idiot, jag frågade vad som gjorde dig olycklig och om det var värt att ta livet för. No need to get offensive. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nah, mayne. Diggarey. Och jag diggar fan inte många på den här avfallshögen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Finns det ingen förändring som lockar?

All förändring har gått åt helvete hittills. Felet sitter i mitt huvud, inga omständigheter kan hjälpa mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men maja! 🙁
Vetu? Det är skola nu, då betyder det att vi kan ses! Du kanske tänker vafan ere för bra mere??? Då säger jag att ditt schema är mindre än mitt, och det vet jag att du gillar!! Sen.. Sen kommer sommaren. Sen? SNART!!! Snart.. :)))) lovar, då är det härligt varmt, du kan få massa kramar. Vi kan ligga i gräset och sjunga karma chameleon! 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blum:

eller så hjälper den inte. vet inte om jag vill veta ens.

Varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en patetiskt efterbliven jävla fitta är du, man skämtar inte om sånt här. respektlösa jävel


   
SvaraCitera

Fördelar,

du slipper allt.

Nackdelar: Du lär inte våga göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen:

en patetiskt efterbliven jävla fitta är du, man skämtar inte om sånt här. respektlösa jävel

Lugna ner dig. Du känner inte henne. Hon skojar faktiskt inte.


   
SvaraCitera

Stephen:

en patetiskt efterbliven jävla fitta är du, man skämtar inte om sånt här. respektlösa jävel

Hon skämtar inte, har jag rätt så var hon modoerator och som alla andra moderatorer en riktig tråkig människa, jag tror att hon bara vill ha uppmärksamhet som alla andra som gjort sånna här trådar på UM.

Hur många har gjort sånna här trådar och faktiskgt begått självmord.... 0.


   
SvaraCitera