Aviseringar
Rensa alla

Beslutsångest gällande tapeter


Ämnesstartare

Hallå folks!
Jag ska göra om i mitt rum i sommar och har lite beslutsångest. Allting ska bort och massa nytt ska in, och där ingår även tapeterna.

Jag diggar "bokhyllstapeter", exempel, men är lite osäker på om det verkligen kommer bli snyggt att ha över hela rummet. Mitt rum är också ganska litet så svårt att "dela upp" det.

Sen gillar jag blommönster också, exempel, men det kanske blir för färgglatt? Känns ju ändå som att man borde ha ett genomgående tema i rummet och det kanske blir svårt med ett sånt mönster.

Sen finns ju mörkare blommönster som kanske är lättare att matcha, exempel, men blir väl kanske för mörkt?

Ååååh jag vet inte... Kanske bättre med en enkel färg bara?
I don't know! Beslutsångest.
Hur skulle ni inreda ett rum till en 18:årig tjej som gillar allt mellan himmel och jord?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Fondväggar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helvtet, du kommer gå galen om du tar boktapeten [bigsmile]
fyfan!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

"bokhyllstapeter"

JÄVLAR VAD RÖRIG!

Zymbaline:

Hur skulle ni inreda ett rum till en 18:årig tjej som gillar allt mellan himmel och jord?

Jag skulle ha en basfärg med en fondvägg. Fondväggen kan var som en tatuering. En text som betyder något etc

Jag valde mina tapeter på 10 min[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

helvtet, du kommer gå galen om du tar boktapeten
fyfan!!!!

Jag älskar böcker... 🙁

davvelito:

Jag skulle ha en basfärg med en fondvägg. Fondväggen kan var som en tatuering. En text som betyder något etc

Smart med fondvägg! Det ska jag fundera på. 10 minuter?! Du ska ju leva med dem aslänge! Eller, jag flyttar iofs ut om två år... Men det är lång tid. Nåväl. Jag får komma på nåt bra till fondväggen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Smart med fondvägg!

[wink]

Zymbaline:

Det ska jag fundera på. 10 minuter?! Du ska ju leva med dem aslänge! Eller, jag flyttar iofs ut om två år... Men det är lång tid. Nåväl. Jag får komma på nåt bra till fondväggen.

Eller jag visste att jag ville ha en blå och en vit tapet, så valde de snyggaste av de färgerna. Ett svagt mönster på den vita.=)

Jag ska bo här max 1½ år.[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Jag älskar böcker... 🙁

jovisst, läs dem då. spänn ej upp FEJKbook på väggen[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

jovisst, läs dem då. spänn ej upp FEJKbook på väggen

Hahahahaha. Detta fick mig att fnissa i en kunds öra <3

davvelito:

Eller jag visste att jag ville ha en blå och en vit tapet, så valde de snyggaste av de färgerna. Ett svagt mönster på den vita.=)

Men dåså. Jag vet ju att jag vill ha ALLT MÖJLIGT! Assvårt att välja då juuuu... Men aa fondvägg låter nice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DET VAR JU JAG SOM KOM PÅ FONDVÄGG JU!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Detta fick mig att fnissa i en kunds öra <3

tkr faktiskt också fondvägg me massa blad [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Men dåså. Jag vet ju att jag vill ha ALLT MÖJLIGT! Assvårt att välja då juuuu... Men aa fondvägg låter nice.

Gör en egen fondvägg =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

DET VAR JU JAG SOM KOM PÅ FONDVÄGG JU!!!!!

Såg inte :(((
Oki tack isola du är min Gud. <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Oki tack isola du är min Gud. <3

*

mm! [cool]


   
SvaraCitera