Aviseringar
Rensa alla

Best friends... with benefits


Ämnesstartare

Hej hopp, väntar på att novellen ska komma upp på sexnovell.se, så ser ni där så är det inte så att jag kopierat den, utan lagt upp den på två ställen. ENJOY!

Jag vaknar av att min mobil ringer, jag suckar djupt och kollar på klockan. Inte mer än halv nio. Jag svarar och det hörs ett piggt ”Hej” med en röst jag inte hört på evigheter. Det är min bästa väninna som har varit utomlands med sin pojkvän i 2 månader. Jag blir helt överlycklig.
Hon undrar om jag har lust att komma över och ta en kopp kaffe. Jag nickar febrilt tills jag inser att hon inte hör det. Jag tackar ja och vi lägger på.

Väl framme ringer jag på dörren till hennes lägenhet och innan jag hinner blinka öppnar hon dörren. Jag kliver in och ser hur snyggt klädd hon är. Ja, till och med sexigt klädd är hon. Hon har en kort jeanskjol som knappt täcker något, ett lätt urringat linne och där till ett skärp i midjan. Hon kommer fram och kramar mig, och säger att hon saknat mig. Jag har saknat henne också men just då finns inte orden. Lyckan är för stor.

Jag har aldrig känt någon typ av attraktion till henne förr men nu följer mina ögon hennes vackra kropp, varenda liten rörelse. Min puls ökar och jag känner hur jag blir alldeles varm. Jag tittar upp för att möta hennes blick, men hon tittar på min kropp, granskar den och smakar på den med blicken. Jag ler för jag inser att det inte bara är jag som känner något.

En ringklocka ringer och väcker oss båda ur tankarna, hon går in i köket. Där hon böjer sig fram mot ugnen och jag märker hur min blick dras mot hennes rumpa, men jag lyckas kontrollera mig och flytta blicken till ett mer lämpligt ställe. Hon rodnar, eller så är det bara värmen som ger henne de tillfälligt äppelröda kinderna.

Vi sätter oss ner i soffan, ännu har vi knappt utbytt ett ord, vilket är ovanligt för oss, och med tanke på att vi inte setts på lite mer än två månader.
Hon har dukat fint på bordet framför oss, med ljus och finporslin. Detta är heller inte likt henne, men istället för att tänka på det som nyss skett, tänker jag att det är för att vi inte setts på länge och hon vill att de ska vare lite mysigt att träffas igen. Det är ju ändå ganska mörkt ute såhär mitt i november.

Efter att ha fikat en stund under tystnad frågar jag hur hon haft det. Då drar det igång, hon berättar allt! Allt blir som det brukar vara igen, hon babblar på en massa. De gamla vanliga oss är tillbaka.

Vi sitter väldigt nära varandra och jag känner hennes andetag mot min kind, vilket gör att jag blir sådär glad igen. När hon är klar lägger hon sin hand på mitt lår, precis på kanten av min klänning.
Jag skjuter genast bort tanken att det är något sexuellt, hon har ju ändå pojkvän! Så jag lägger min hand på hennes. I vänskapens tecken.

Då kysser hon mig.

Jag förstår att allt som hände innan visst var sexuellt, att det var inte missuppfattningar. Allt var meningen.
Jag besvarar kyssen ömt. Kyssarna blir mer och mer intima, mer upphetsande. Min tunga glider in i hennes mun och leker med hennes.

Jag stannar till och drar mig undan.
”Din kille då, kommer inte han hem snart?” Jag var inte orolig för att hon var otrogen, bara att han skulle upptäcka oss. Vilket egentligen bara är helt fel det också.
”Nej det är lugnt Emma han skulle över till Erik och hänga en stund. Du vet, ta några öl” Svarar hon lugnt.
Sedan fortsätter hon att kyssa mig längs med min hals. Hennes händer letar sig fram mot mina bröst och hon låter mig falla ner på rygg. Hon står nu över mig och kysser mina läppar. Hennes händer leker med mina bröst. Mina händer letar sig fram till hennes rumpa och smeker den.

Hon tar av mina axelband på klänningen och drar av mig den. Jag ligger där i bara BH och string, när hon säger hur mycket hon alltid älskat mina stora bröst och min kropp.
Hennes varma mjuka händer smeker min mage vilket jag älskar. Kyssarna över min kropp blir mer lustfyllda och intima.
Hon knäpper upp min BH och brösten fasta som de är faller lätt in i hennes kupade händer som börjar masserar mina bröst. Jag låter min hand ”glida” ner mellan hennes ben. Hon stönar till när jag börjar smeka henne utanpå trosorna.

Hennes läppar kysser mig nu sakta och retligt runt bröstvårtorna, det får mig att andas tungt. Hon låter sina fingrar omsluta mina nu mycket styva bröstvårtor och rullar dem mellan sina fingrar.

Jag drar av henne kjolen och stringtrosorna följer med. Synen av hennes bara rumpa och fitta får mig att stöna. Så upphetsande. Jag känner hur våt hon är och ser hur hennes safter rinner. Jag retas genom att smeka de yttre blygdläpparna. Hon stönar men verkar bestämd att ge mig en mysig behandling.

Hon nafsar mig lätt på bröstvårtorna innan hon fortsätter att kyssa mig intimt nerför magen. Hennes läppar möter mina våta trosor. Hon mer eller mindre sliter av dem och slänger bort dem. Hennes tunga snuddar vid min klitoris för att sen fortsätta slicka mina blygdläppar. Jag stönar när hon bestämt men intimt fortsätter slicka upp och ner i min skåra. Tillsist cirkulerar hennes tunga runt min klitoris och jag stönar högt.

Hennes finger smeker min klitoris hårt och glider sedan in i mig, pullar mig sakta men bestämt. Hennes tunga fokuserar nu på min klitoris. Tungan cirkulerar runt den, över den vilket får mig att stöna mer och mer, högre och högre. Som om det inte var nog suger hon i min klitoris och jag känner hur det skickar strålar av upphetsning och lust genom hela min kropp.
”Jag kommer snart!” Nästan skriker jag mellan alla tätt kommande stön.

Hon slutar tvärt.

Jag tittar förvånat, säkert lite argt på henne men slappnar av. Det är hennes tur nu.

Vi byter plats och hon lägger sig på rygg. Jag andas tungt, fortfarande fullt upphetsad, framför hennes mycket våta fitta. Vilket får henne att stöna högt av njutning.
Jag reser mig upp och går in i sovrummet där jag vet att det finns en dildo. Jag går tillbaka, med den gömd bakom ryggen. Hon ser fundersam ut men jag intar samma position som innan och börjar slicka upp längs hennes skåra mot hennes klitoris. Jag sätter igång dildon och den börjar vibrera. Hon rycker till av ljudet men lugnar ner sig när jag lägger den mot hennes klitoris. Hon stönar till och jag låter den glida in i henne. Det går fortare än jag tänkt då hon numera är plaskvåt. Jag för den in och ut medans min tunga leker med hennes klitoris. Hon stönar högre och högre. Jag ökar takten och min tunga blir mer bestämd.

Jag känner hur hennes klitoris styvnar yttligare lite till och låter min tunga cirkulera runt den samtidigt som jag stöter in dildon i henne en sista gång. Innan hon hinner protestera kysser jag henne med mina händer på hennes bröst och lätt juckande mot hennes höft.

”Ska vi ha 69?” Viskar hon. Jag nickar och vi lägger oss tillrätta. Jag får hennes fitta över mitt ansikte och safterna rinner ner på min kind. Jag vill inte börja direkt då hon nyss höll på att komma. Men hon suger direkt in min klitoris och jag stönar.
När det verkar som hon lugnat sig greppar jag om hennes skinkor och slickar hennes klitoris.
Vi håller på en stund innan jag känner att jag nästan är där och låter min tunga glida in i henne så långt som det går.
Vi båda skriker till i höga stön och krampaktigt faller vi i varandras armar.

Då hörs en manlig harkling.

Fortsättning följer!


   
Citera
zIGGE

Jag Vi Det Hon Han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu måste jag fråga vad du menar?


   
SvaraCitera
Tyrael

prickigsocka:

Nu måste jag fråga vad du menar?

Jag Hon Hennes Jag Hon Hennes Hon Jag Vi Jag

Varför inte använda lite namn?


   
SvaraCitera

Jag fick stånd så att jag slog i käken.. [smile]


   
SvaraCitera

När kommer del två[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig fattat grejen med soxnoveller.
Varför läsa om det när det finns på video liksom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bubilicious:

När kommer del två[party]

Typ snart 😛

Amboshed:

Har aldrig fattat grejen med soxnoveller.
Varför läsa om det när det finns på video liksom?

För att vissa tänder på ord, andra blir kåta av de och de sista typ tycker de e mer okej än porr, vette tusan 😛


   
SvaraCitera
Hando

Är det någon slags fantasi för TS eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj hehe TS? 😛 men nej de e ingen fantasi, det är bara en lite ändringar på något som hänt 😛


   
SvaraCitera

Asså fitta är ett av de mest avtändande orden ,ordet fitta låter bara så ..a ja vet inte det är nåt med ordet som är fett avtändande ba.[crazy]


   
SvaraCitera