Aviseringar
Rensa alla

Best of Flashback


Ämnesstartare

älskar denna.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Det är som du säger orimligt att påstå något utan bevis. Men som sagt är det även orimligt att förvänta sig konkreta bevis utav något som är mycket svårt att bevisa."

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsle:

https://www.flashback.org/t1120741

[love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla nazister som hänger där (alla som är medlemmar)


   
SvaraCitera

bump [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Deras plan lydde som följer: På tisdag tar vi pinnar och går mot kojan. De som inte springer slår vi ner, och sedan är kojan vår. Många nätter har jag legat sömnlös över hur deras infantila hjärnor kunde kläcka en sådan komplicerad, men ändock helt igenom lysande plan. Jören avslöjade förstås deras onda intentioner, och B-klassen fick tid på sig att organisera ett försvar. Jag utsågs till ledare, då jag var den ende som hade sett Braveheart (visserligen hade jag somnat mitt i, men det tänkte jag knappast avslöja)."

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkofag:

or kunde kläcka en sådan komplicerad, men ändock helt igenom lysande plan. Jören

Från en av de trådarna som jag länkade..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är för liten för flashback o 4chan o sånt


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

https://www.flashback.org/sp22590926

Oh. Måste testa om Nicole kommer hit sen. Är helt övertygad om att hon klarar (det vill säga inte klarar, right?) sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Oh. Måste testa om Nicole kommer hit sen. Är helt övertygad om att hon klarar (det vill säga inte klarar, right?) sig.

Kör hårt. Jag testade på min förra. Har för mig att hon klarade det så länge hon var rak i ryggen. Eller nåt, det var länge sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prova tråden där alla är nazister (alla trådar)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Kör hårt. Jag testade på min förra. Har för mig att hon klarade det så länge hon var rak i ryggen. Eller nåt, det var länge sen.

Done and success!


   
SvaraCitera