Aviseringar
Rensa alla

Beställa från Polsk site utan att visa föräldrarna


Isidor
Ämnesstartare

Tjena!
Jag skulle vilja beställa lite saker från denna Polska hemsidan: UltrasShop.com.
Problemet är att jag bara är 14 år, vet inte riktigt hur jag ska beställa och att jag inte vill att morsan ska upptäcka beställningen.
Först lägger man sakerna i sin "korg" som i alla andra butiker och webbutiker när man har valt dom varorna man vill köpa så går man till kassan för betalning, det är där problemet uppstår.

ÄNDRAT 2012-03-22 10:16
Edit, halva inlägget försvann, ni får de viktigaste..

Jag har ett Handelsbanken frikort Maestro. Morsan har tillgång till det på sin internetbank, ska jag logga in på hennes uppgifter och försöka beställa från mitt konto där ifrån om det går? När man får mailet om vart jag ska betala och sånt så ser det ut så här :
/

Tacksam för alla svar utom OT-inlägg.


   
Citera

Isidor:

.

Jag tycker att det är bättre att du låter bli att beställa något från hemsidor tills du är lite äldre och vet hur man ska göra. Det kan hända att du accepterar avtal som du inte har en aning om som gör att du får betala stora pengar till slut, det är inte värt det i slutänden.
Om du absolut måste ha något så prata med din mamma om det.


   
SvaraCitera
Isidor
Ämnesstartare

Vet några som har beställt där ifrån utan att dom "avslöjade" det för föräldrarna när dom var 15. Jag känner dom dock inte, dom gick i min skola förra året men har gått ur grundskolan nu annars skulle jag frågat dem. Acceptera avtal, de ända köpeavtalet är att "man ska vara vuxen" men visst det kan finnas något man har missat. Om man bortser från att jag ska vänta några år, finns det något sätt att beställa?


   
SvaraCitera

cool sida


   
SvaraCitera

Gå med betalningsinformationen till ett bankkontor och gör sedan en överföring därifrån med hjälp av kontanter. Borde fungera.


   
SvaraCitera

Det där är inget för 14åringar, gå till leksaksaffären istället.


   
SvaraCitera
time
 time

Varför måste du dölja det för din mamma? Betalar du inte med egna pengar?


   
SvaraCitera

Kör me Ukash, bara att köpa coder på närmsta mack typ.


   
SvaraCitera

Isidor:

Beställa från Polsk site utan att visa föräldrarna

Tacksam för alla svar utom OT-inlägg.

Varför inte fråga dina föräldrar om dom kan hjälpa dig att beställa? Är det inget kriminellt du ska beställa så kan de väl dra det på din veckopeng. [wink]


   
SvaraCitera

beställa från Polen.. [confused]


   
SvaraCitera

måste gå och finna på svenska sidor med... sånna märkvärdiga saker va det väll ändå inte[confused]


   
SvaraCitera

du kan ju alltid fråga din mamma om hon tykr de är ok kan hon hjälpa dig me de? [tard]


   
SvaraCitera
Isidor
Ämnesstartare

Sexig bump från TS.. 🙂

Jag beställde lite saker med ukash, inga problem var det någonstans. Tack för tipsen!


   
SvaraCitera

Isidor:

Sexig bump från TS.. 🙂

jag hoppas bengalerna brann jävligt starkt och jävligt länge

och att du inte orsakade några böter


   
SvaraCitera
Isidor
Ämnesstartare

Utspädaren:

jag hoppas bengalerna brann jävligt starkt och jävligt längeoch att du inte orsakade några böter

Beställde ingen pyro alls.

Några tröjor, halsdukar och flaggmaterial blev det.


   
SvaraCitera