Aviseringar
Rensa alla

Beställa utan att föräldrar får veta?


Ämnesstartare

Kan jag beställa saker utan att föräldrarna får veta det, och i sånna fall HUR? 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

vad för saker
varifrån
varför vill du inte att dom ska veta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du betalar via banken (kort etc.) och du är under 18 så kan dina föräldrar se det. Det enda sättet att komma undan det är att betala med kontanter.


   
SvaraCitera
Tyrael

Om dina föräldrar inte kollar ditt kreditkort som du har, handla och få hem det på posten/till närmaste postkontor. Enkelt.

Om du inte har kreditkort, kan du betala med postförskott då du får betala kontant på närmaste postkontor.

Den blå tomaten:

Kan jag beställa saker utan att föräldrarna får veta det, och i sånna fall HUR? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får man ens beställa överallt om man är under 18?? Tror ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är nog bättre att du frågar någon som har fyllt 18. Varför får unte dina föräldrar veta vad du ska beställa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

varför vill du inte att dom ska veta

Hjärtlös:

Varför får unte dina föräldrar veta vad du ska beställa?

Kanske är privat? c:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den blå tomaten:

Kanske är privat? c:

Men om vi inte vet vad det är så kan vi heller inte hjälpa dig med hur du ska beställa utan att de får reda på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säkert en dildo


   
SvaraCitera
Bakric

isola:

Får man ens beställa överallt om man är under 18?? Tror ej

Mjaaa på i princip alla elektronikbutiker iaf.
Ont: Beställ och betala mot postförskott så kan ingen se vad du har beställt utom du och han som packat lådan.


   
SvaraCitera

Jag beställde från nelly.com utan att dem visste det. Betalade med mitt visakort, angav min kompis adress osv bara. Dem märkte inget


   
SvaraCitera