Aviseringar
Rensa alla

Beställa


Ämnesstartare

ok, vet inte varför tråden jag gjorde nyss låstes..[confused]
det jag undra var om man kunde beställa elefantvinda (fullt laglig blomma) frön om dom kollar leg då.


   
Citera
Ämnesetiketter

Gå och lägg dig p14.


   
SvaraCitera

SÅ JÄVLA FRÄCKT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men förfan!! jag ställer en fråga "kollar dom leg vid uthämtning" !


   
SvaraCitera

95arn:

"kollar dom leg vid uthämtning"

När jag hämtat ut paket på posten har jag fått visa mitt leg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja de kollar leg. Vad fan har detta med knark att göra? Det är snarare något som gäller postväsendet. Hur skulle det se ut om de inte kollade leg vid paketutlämning egentligen?


   
SvaraCitera

isola:

Gå och lägg dig p14.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Ja de kollar leg. Vad fan har detta med knark att göra? Det är snarare något som gäller postväsendet. Hur skulle det se ut om de inte kollade leg vid paketutlämning egentligen?

alltså jag menar om dom kollar ålder.
det finns LSA i fröna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså crypto...[rolleyes] jävligt drygt att ta bort och ändra i trådens början [smile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

95arn:

alltså jag menar om dom kollar ålder.
det finns LSA i fröna

VAD skulle hända om de bad dig visa leg?om du inte får ta ut paketet så får du inte, men fattar inte varför du inte skulle få det. om det inte står åldersgräns på hemsidan eller nått sånt. har du ens leg du är ju liten.


   
SvaraCitera

95arn:

ok, vet inte varför tråden jag gjorde nyss låstes..[confused]

§12. Det är inte tillåtet att tipsa om eller rekommendera olagliga droger, eller andra substanser som ger drogliknande effekter, eller posta så kallade tripprapporter. Däremot är det fullt tillåtet att diskutera anledningar för och emot droger.

Därför låstes den förra och nu denna tråden.
Jag anade att det var sådant på den förra och nu har jag även läst vad det du sökte har för effekt och det har drogliknande effekt, så emot våra regler.

EDIT: känner mig lite dum nu som låste med tanke på vad du frågade efter o.O sry. men knark är oavsett olagligt iaf

lovepayyouback:

alltså crypto...[rolleyes] jävligt drygt att ta bort och ändra i trådens början [smile]

eller jävligt smart =)


   
SvaraCitera

95arn:

ok, vet inte varför tråden jag gjorde nyss låstes..
det jag undra var om man kunde beställa elefantvinda (fullt laglig blomma) frön om dom kollar leg då.

Varför ska du köpa såna frön då? Vad ger de för effetkt? Eller vet du inte? Hur fick du höra talas om dem då?

Ja, de brukar kolla leg när man hämtar ut.


   
SvaraCitera

isola:

Gå och lägg dig p14.

Bara för att du är VIP..


   
SvaraCitera

isola:

Gå och lägg dig p14.


   
SvaraCitera

De kollar leg men de kollar ju inte paketet så vad har du att vara rädd för.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Förövrigt så känns det spontant som att du kommer få en dålig erfarenhet. Om du freakar ut redan vid posthämtning vad tror du händer när din hjärna går igång på fröna och ballar ur. Jag är varken för eller emot någon drog i världen men så ung som du är hoppas jag du är väl medveten om ALLT. Onödigt att råka på en snedtripp och i din ålder,du kan råka dra på dig jobbiga konsekvenser av föräldrar osv om det spårar ur.

Hoppas mitt inlägg inte bryter mot reglerna, jag ger inga tips eller nånting, annat än att vara 100% medveten om vad han gör och hur han kan påverkas. Man ska vara ansvarsfull i allt man gör,lagligt eller inte. [smile]


   
SvaraCitera

jag minns dig


   
SvaraCitera