Aviseringar
Rensa alla

beställning på internet


Ämnesstartare

jag har aldrig beställt någonting på internet, jag vet inte varför, men det har bara inte hänt.
Så jag undrar:
när man hämtar ut paketet med tex: kläder, kan personalen i kassan se vad jag köpt och vilket företag det kommer ifrån ? Eller vad har de för information om min beställning?skulle vara tacksam för ett svar =)


   
Citera
Åtta

Oftast så har ju företag någon typ av logotyp eller avsändaradress som indikerar vilka de är, men det står sällan vad ditt paket faktiskt innehåller (möjligen kan det stå "kläder" eller annan generell beskrivning).


   
SvaraCitera

om det är från t,ex H&M ligger ju sakerna i en H&M-påse, så då ser dom
om det är sexleksaker etc brukar det komma i diskreta paket har jag hört


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

har jag hört

[wink]


   
SvaraCitera

Nintendo:

[wink]

det är sant [sad]


   
SvaraCitera

Vitlöken:

kan personalen i kassan se vad jag köpt och vilket företag det kommer ifrån ? Eller vad har de för information om min beställning?

Jag tror inte att personalen på ombuden bryr sig om vad folk har beställt men dom kan ju se vem som är avsändare, den saken är säker. Jag blir nyfiken på vad du tänkt beställa..


   
SvaraCitera

nej ska de inte kunna se. mina paket är alltid anonyma


   
SvaraCitera
Åtta

enhimmelskdrog:

om det är sexleksaker etc brukar det komma i diskreta paket har jag hört

Men sedan får du med jämna mellanrum hem betydligt mycket mindre diskret direktreklam.

Har jag hört.


   
SvaraCitera

Åtta:

Men sedan får du med jämna mellanrum hem betydligt mycket mindre diskret direktreklam.

Jag har "hört" att den ligger i diskret kuvert och att det ej syns på utsidan att det är snuskreklam i.... [blush]


   
SvaraCitera

Åtta:

Men sedan får du med jämna mellanrum hem betydligt mycket mindre diskret direktreklam.

Har jag hört.

[wink]


   
SvaraCitera
Åtta

Nintendo:

Jag har "hört" att den ligger i diskret kuvert och att det ej syns på utsidan att det är snuskreklam i.

De kuvert som kommer hem till "min kompis" är s.k. fönsterkuvert.

Har jag hört.


   
SvaraCitera

Åtta:

De kuvert som kommer hem till "min kompis" är s.k. fönsterkuvert.

De kuvert som har kommit hem till min... manliga okända vän (som inte heter Tobbish) har varit diskreta. Fast det är ju en stor sannolikhet att det skiljer sig mellan olika företag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Har jag hört.

Från mig :P?


   
SvaraCitera

Åtta:

De kuvert som kommer hem till "min kompis" är s.k. fönsterkuvert.

Det är dem som kommer till mig med! Men de brukar vara snälla och lägga i något fint reklamblad om katter eller något sånt som syns i det fönstret. Så det känns rätt diskret ändå.

Jag köpte bara en grej till en kul sak i skolan för 4,5 år sedan, inget annat! Har ringt till dem säkert 10 gånger och sagt att jag inte vill ha deras reklam men de fattar inte. [sad]


   
SvaraCitera
Åtta

El Guaje:

Men de brukar vara snälla och lägga i något fint reklamblad om katter eller något sånt som syns i det fönstret.

Hahaha! Det har jag då aldrig fått. [bigsmile]


   
SvaraCitera