Aviseringar
Rensa alla

Bestäm åt mig


Ögon i en plåthink:

Åk bort! (Du röstade på detta alternativ)

Hem kommer du ju ändå! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venfort:

Hem kommer du ju ändå!

Ja. Jag köpte just festivalbiljett, och har fixat tältboende med trevliga personer.

Genast efter att jag skrivit ut biljetten började jag dock känna enorm saknad efter mina bokamrater. Och jag vet inte hur motiverad min hemnärvaro är. Den kanske är väldigt motiverad, eller inte särskilt motiverad alls...

Nu har jag brett ut mitt velande tillräckligt här, nu ska jag gå härifrån och göra andra saker istället.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Genast efter att jag skrivit ut biljetten började jag dock känna enorm saknad efter mina bokamrater. Och jag vet inte hur motiverad min hemnärvaro är. Den kanske är väldigt motiverad, eller inte särskilt motiverad alls...

Du kommer ju träffa dina bokamrater sen ändå. [smile]


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Åk hem! (Du röstade på detta alternativ)

Ögon i en plåthink:

Jag borde egentligen åka i rullstol, kanskeJag har kanske cancer, har jag märkt (igen), och borde måhända kolla upp det

Om detta ej är överdrifter tkr jag de argumenten väger tyngre än alla andra argument tillsammans


   
SvaraCitera
Lounge

Ögon i en plåthink:

Är ni dumma i huvudet. Jag har för fan cancer och borde inte gå utan kryckor. Jag som slängde min röst på "åk bort" då jag trodde att absolut ingen skulle rösta på det alternativet...

du kan ju gå till sjukhuset även i andra städer


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Det är nog inte bara hypokondri; det är nya födelsemärken som uppkommer, svartnar, ändrar färg och form. Kommer högst sannolikt inte prioritera att dra i att kolla upp detta innan jag kommer hem om jag åker bort.

åk till sjukan nu osv!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åkte bort. Åker hem i morgon. Slut på viktig information för detta inlägg.


   
SvaraCitera

Ligger inte näsåker i västernorrland?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Ligger inte näsåker i västernorrland?

Ångermanland? Kanske. Eller något. Har faktiskt ingen aning, egentligen, ska jag erkänna, innan jag googlar. Allt som inte ligger i Sörland eller Norrbotten ligger i mitt huvud i Västerbotten. Övriga Norrland, vad är det?


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Ångermanland? Kanske. Eller något. Har faktiskt ingen aning, egentligen, ska jag erkänna, innan jag googlar. Allt som inte ligger i Sörland eller Norrbotten ligger i mitt huvud i Västerbotten. Övriga Norrland, vad är det?

Är därifrån så, har för mig att det är i närheten[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Är därifrån så, har för mig att det är i närheten

Tror det är i Ångermanland. Pallar inte Googla. Visste att det låg nära Sollefteå, vilket jag tänkte mig låg nära Skellefteå p.g.a. likartade namn. [blush]


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Tror det är i Ångermanland. Pallar inte Googla. Visste att det låg nära Sollefteå, vilket jag tänkte mig låg nära Skellefteå p.g.a. likartade namn.

Om det är nära sollefteå så är ångermanland, som ligger i västernorrland[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Om det är nära sollefteå så är ångermanland, som ligger i västernorrland

Jaha. Vad bra. Blev försedd med information, slapp googla. Tack.

Känns som att jag borde tagit reda på var platsen låg innan jag åkte dit, dock. Insåg i alla fall att platsen låg söder om Västerbotten när jag kikade resetiden på biljetten. Samt såg att jag åkte via Kramfors. Kramfors ligger någorlunda nära Sundsvall som ligger i Västernorrland.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Känns som att jag borde tagit reda på var platsen låg innan jag åkte dit, dock. Insåg i alla fall att platsen låg söder om Västerbotten när jag kikade resetiden på biljetten. Samt såg att jag åkte via Kramfors. Kramfors ligger någorlunda nära Sundsvall som ligger i Västernorrland.

Kramfors i mitt hjärta[love]


   
SvaraCitera

Verkar bli jämnt resultat


   
SvaraCitera