Aviseringar
Rensa alla

Bestäm åt mig tack


Ämnesstartare

Funderar på vilken mp3 jag vill ha. Är besviken över att utbudet verkar vara rätt knapert. Nåväl, funderar på en ipod touch, nästan enbart för att den har kamera och det skulle vara rätt fint att alltid ha en helt okej sådan med sig sådär på språng. 

De är däremot hemskt dyra. 
Och onödigt stora.
Och jag gillar inte apple. 
Och jag tror inte jag är redo att ta det där steget och köpa en modern produkt som t.om. har wifi å hela kalaset. Jösses Amalia vad jag kommer distraheras av den.
Och så måste man väl använda itunes för att föra över musik, eller? Fy för itunes.

Hmhmhmm. Den har ju trots allt en kamera, vilket är så otroligt jättenice pga en vettig sådan har jag då verkligen inte i mobilen. Och apples produkter är ju egentligen rätt bra.

Hjälp :(.

Tar gladeligen emot tips på andra mp3-spelare också. Om folk ens har någon koll på vad som finns att köpa nuförtiden. 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ingen koll alls </3

har nå billig mp3spelare ba :S den e superseg när man ska växla mellan spellistorna jätejobbigt 🙁 🙁

ville ha en sån där gammal ipod alla hade förr.. sån liten o fin, perfekt storlek. Rodnar finns kanske kvar o köpa?? :$


   
SvaraCitera

2005 ringde och ville ha tillbaka sin forumtråd.


   
SvaraCitera

Tycker det är charmigt att du vill köpa en mp3. Skulle rekommendera att du försöker leta efter en vanlig hederlig iPod Nano 🙂


   
SvaraCitera
Kudhos

Kolla in blocket/tradera om du vill ha en iPod touch utan att köpa för helpris. Jag håller med att de är dyra. Men det finns inte så många alternativ these days. 🙁 Tror philips gör några mp3-spelare fortfarande. Men är inte helt 100%. Flesta smartphones har ju mp3-spelare i sig dessutom. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en Sony Walkman, stortrivs med den. Glad

NWZE474B?$prod_discontinued$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använd din telebaba! Annars köp en ipod shuffle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att du inte köper en telefon som gör det där istället?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I vilken prisklass får det röra sig om ? 

JAg är rätt insatt i mobilt ljud så Bäst  ljud och skärm har  Cowon och Colorfly är mkt bättre än apple's skitarrow-10x10.png

Hm , är det värt och lägga så mkt pengararrow-10x10.png då ? 

Ja om du villa ha bättre ljud/förstärkarkraft  och batteri tid än vad smartphonearrow-10x10.png bara kan drömma om  än så länge . 

Colorfly CK4 8GB stödjer upp till 24bit /96khz runt fyra gånger så mkt information , bättre än CD-kvalitet ^^ 

Cowon J3 16GB


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Telefoner är värdelösa som musik förmedlare då dom intearrow-10x10.png är gjorda för det , vrf ? 

Ont om kraftarrow-10x10.png  orkar inte driva bättre hörlurar  ,oftast väldigt dålig EQ  , drar slut fort på batteriet ,stödjer inte alla Video och ljudfil-format . Samt ett mkt högre pris ! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken: ville ha en sån där gammal ipod alla hade förr.. sån liten o fin, perfekt storlek.  finns kanske kvar o köpa?? :$

Istechetvåpunktnoll:
Tycker det är charmigt att du vill köpa en mp3. Skulle rekommendera att du försöker leta efter en vanlig hederlig iPod Nano 🙂

Kudhos:
Kolla in blocket/tradera om du vill ha en iPod touch utan att köpa för helpris. Jag håller med att de är dyra. Men det finns inte så många alternativ these days. 🙁 Tror philips gör några mp3-spelare fortfarande. Men är inte helt 100%. Flesta smartphones har ju mp3-spelare i sig dessutom. 

Mjo det får nog bli någon begagnad kanske, förutsatt att den fungerar ordentligt och fortfarande har bra batteritid då. Om den är repig å grejer spelar ju ingen roll.

Jo men jag har ingen smartphone och är inte intresserad av att köpa en heller.

Timmmmmmmmmm:
Använd din telebaba! Annars köp en ipod shuffle

Nej den duger inte för sådant! Usch nej, vill ha en display så jag kan bläddra bland låtarna ordentligt.

aristoteles:
Att du inte köper en telefon som gör det där istället?

Nä jag behöver ingen smartphone. 

Aaron:
I vilken prisklass får det röra sig om ? 

JAg är rätt insatt i mobilt ljud så Bäst  ljud och skärm har  Cowon och Colorfly är mkt bättre än apple's skitarrow-10x10.png

Hm , är det värt och lägga så mkt pengararrow-10x10.png då ? 

Ja om du villa ha bättre ljud/förstärkarkraft  och batteri tid än vad smartphonearrow-10x10.png bara kan drömma om  än så länge . 

Colorfly CK4 8GB stödjer upp till 24bit /96khz runt fyra gånger så mkt information , bättre än CD-kvalitet ^^ 

Cowon J3 16GB

Alltså helst inte över typ 1500:-, vilket nästan är för mycket egentligen med tanke på hur duktig jag är på att ha sönder saker. Mm jag hade en Cowon förut, vet att de är bra! Ska kolla om det finns någon sådan som är bra men inte kostar alltför mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har en Apple touch-någonting. jag tycker itunes är lite krångligt men är inte van vid det. men annars gillar jag att den har wifi så kan koppla upp mig och surfa på nätet när jag tex är utomlands och inte har mobilen med mig. 


   
SvaraCitera
reben

jag har 1 ipod classic den rekommenderar jag ej xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby:

Mjo det får nog bli någon begagnad kanske, förutsatt att den fungerar ordentligt och fortfarande har bra batteritid då. Om den är repig å grejer spelar juarrow-10x10.png ingen roll.

Jo men jag har ingen smartphone och är intearrow-10x10.png intresserad av att köpa en hellerarrow-10x10.png.

Nej den duger intearrow-10x10.png för sådant! Usch nej, vill ha en displayarrow-10x10.png så jag kan bläddra bland låtarna ordentligt.

Nä jag behöver ingen smartphone. 

Alltså helst intearrow-10x10.png över typ 1500:-, vilket nästan är för mycket egentligen med tanke på hur duktig jag är på att ha sönder saker. Mm jag hade en Cowon förut, vet att de är bra! Ska kolla om det finnsarrow-10x10.png någon sådan som är bra men intearrow-10x10.png kostar alltför mycket.

Finnsarrow-10x10.png inga genvägar tillarrow-10x10.png bra ljud sägs det . 

Tänk på vilka hörlurarna tillarrow-10x10.png Mp3,n eller telefonen om du har då bättre hörlurar som oftast är mer kraftberoende för att främst basen och dynamiken ska kunna nå en storslagen mer levande/livearrow-10x10.png ljudbild vilket det blir mkt roligare och mer fängslande, utan kraftarrow-10x10.png så låter  klent och tillbakadraget en ljudbild som telefoner och klena mp3 spelare har. Lösningen är att en bärbar headamp- hörlursförstärkare . Mest ljud för pengarna får du med  SanDisk Sansa Clip  8GB + Fiio E5 .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: Nä jag behöver ingen smartphone.

Du vill ha något som en ipod, men billigare. Så köp en smartphone men stoppa inte in ett simkort i den. Då har du i princip en ipod och du kan fortsätta använda din gamla telefon. Bara för att den KAN ringa betyder inte att du måste använda den till det. Du kan hitta smartphones som spelar musik väldigt billigt skulle jag tro.


   
SvaraCitera