Aviseringar
Rensa alla

BESTÄM MITT TETRISÖDE


Kviq
 Kviq
Ämnesstartare

Var galet beroende, men också galet bra, 2008-2009, men har nästan inte spelat alls sedan dess. Eftersom jag ändå inte har så mycket saker för mig den närmaste tiden om kvällarna så funderar jag på att ta upp det igen. För det är kul och ger mig adrenalinkickar. Men blir lite väl tetrisberoende, så kanske inte så bra ändå, då allt annat som jag borde göra på kvällarna lätt blir lidande.

Tränar jag upp mig och blir sinnesbra igen så kan jag ha det som raggningsreplik eller något. Och är säkert bra för hjärnan. Fler fördelar finns nog, men kommer je på dem just nu.

SÅ BESTÄM ÅT MIG NU TACK

[love]


   
Citera

Kviq:

JA

ska det vara ett beroende ska det vara det


   
SvaraCitera

supercool


   
SvaraCitera

Kviq:

Slå tärning om saken (Du röstade på detta alternativ)

Bli beroende av tärningsspel istället.


   
SvaraCitera

Detdet finns inte så att du kan ta ett steg åt något mer produktivt, eller måste det vara just tetris [bigsmile]?


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq
Ämnesstartare

katamari:

supercool

oh ja [cool]

varning för älg:

Bli beroende av tärningsspel istället.

Har varit detta förut [cute]

fast kan i och för sig bli det igen det också

Nonoton:

Detdet finns inte så att du kan ta ett steg åt något mer produktivt, eller måste det vara just tetris [bigsmile]?

Hahah, men ofta jag kan vara produktiv [blush]

fast har andra mer meningsfulla hobbys också. som matte. och, eh, trädkrameri. Dold text: ok måste skaffa mig ett liv


   
SvaraCitera

Kviq:

meningsfulla hobbys också. som matte.

....[tard] hur långt sträcker sig din hobby..?


   
SvaraCitera

Kviq:

JA (Du röstade på detta alternativ)

kör hår


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq
Ämnesstartare

Blivande_japan:

.... hur långt sträcker sig din hobby..?

har ca 50 cm böcker att ta mig igenom nu i höst, och är hemskt spänd på att ta mig igenom dessa. fast har sagt åt mig själv att jag inte får det förrän efter att jag har tagit körkort eftersom jag försumma teorin annars. Men nästa vecka kan jag börja förhoppningsvis (fast har tjuvstartat lite, heh) [cute]

men har alltid varit intresserad av det, kan sitta och diskutera det i timtal. leka med problem och sådär, både själv eller med någon annan


   
SvaraCitera

Försöker hita på något som är mer produktivt, men kommer inte på något [sad]. Du kan få laga mat åt mig, och spela tetris under tiden [badgrin].


   
SvaraCitera

Kviq:

JA (Du röstade på detta alternativ)

Ett beroende förlänger livet har jag hört.


   
SvaraCitera

Kviq:

har ca 50 cm böcker att ta mig igenom nu i höst, och är hemskt spänd på att ta mig igenom dessa

ah... jag förstår.

Ska du läsa teknisk fysik på typ kth eller chalmers också..?


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Ska du läsa teknisk fysik på typ kth eller chalmers också..?

elektroteknik på chalmers är tanken. verkar som det mest intressanta.

Nonoton:

Försöker hita på något som är mer produktivt, men kommer inte på något [sad]. Du kan få laga mat åt mig, och spela tetris under tiden [badgrin].

åh, men laga mat är också trevligt. dock kanske ej så bra att blanda det och tetris, kommer bara att bränna vid allt [blush]


   
SvaraCitera

Kviq:

JA (Du röstade på detta alternativ)

www.freetetris.org

UM-rekordet ligger för närvarande på 7 miljoner.


   
SvaraCitera

Kviq:

JA (Du röstade på detta alternativ)

Med originalmusik.


   
SvaraCitera